Kerstkaart week 40

We zitten al in week 40 met de kerstkaartjes, het begint al lekker op te schieten. 
Vorige week verkocht ik al een stapeltje kerstkaarten die ik dit jaar maakten. 
Dus er is weer plek in mijn doosje, waar ik ze altijd netjes in bewaar..
De challenge bij 52 WTC loopt nog steeds

Gebruik een rendier op je kaart. 

ik ben aan de slag gegaan met de set  Jolly Friends verkrijgbaar als bundle samen met de Jolly Hat builder punch
Een hele leuke set, waar de kerstman, rendier, vosje, en een mannetje op staan die je heel leuk kunt aan kleden met een dasje en een kerstmutsje.
Ik heb deze keer het rendiertje gebruikt, en hem een leuk sjaaltje om gedaan.



Ik gebruikte geen kerstpapier, maar cardstock wat ik emboste. 
Aan het label maakte ik wel een belletje van Mini Jingle Bells
Ik vind belletjes ergens aan maken altijd zo leuk, en echt bij kerst horen. 
Ik ben benieuwd of jullie je kaartje ook klaar hebben en posten bij 
52 WTC
Fijne donderdag!

Reacties

  1. Wat een schattig rendiertje, toffe kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super zeg! Mooie kleur de achtergrond en dat belletje maakt het af! Ik vergeet die dingetjes vaak. En het staat zo leuk..
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid...heel leuk rendierstempeltje ...en ook het tekstlabeltje past er heel mooi bij...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Prachtige kleuren en tof met dat sjaaltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat sjaaltje Ingrid. Een mooie kaart in lieve kleurtjes.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.