Kerstkaart week 38

* Stampin'Up! bestellen 30 september * 
* mail me voor 10.00 uur je bestelling door en ik bestel het nog mee, ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*
* 5 oktober - workshop - stempel je eigen achtergrond - ik heb nog plaats*

Ik ben vandaag aan de slag gegaan met de set Cookie cutter Christmas , een set die je de laatste weken al vaker voorbij hebt zien komen. 
Ik maakte een double Trifold Card, en zo kunnen al diertjes, en poppetjes uit de set op de kaart... 
Zo'n trifold kaart is heel makkelijk om te maken, en het is weer eens wat anders. 
Voor meer info...mail me gerust. 

Het papier wat ik gebruikt heb is Candy Cane Lane DSP en is ook bij mijn te krijgen in kleine hoeveel heden en in de maten 15x15 cm. Leuk om een aantal kaartjes mee te maken. 
De kleuren uit dit papier heb ik aan gehouden. 
Crumb Cake - Real Red - Early Espresso - Whisper White. 
De stempelset kan geleverd worden met een bij behorende pons.. Zodat je de diertjes en de poppetjes heel makkelijk kan uit stansen... 



Boven in heb ik de teksten uit de set gestempeld...
Heel leuk om zo de teksten bij elkaar te zien. 
Het rendiertje heb ik een rode neus gegeven, met een beetje glitter - dmv Winck Of Stella erop te doen... 


De Eskimo en Santa heb ik gekleurd met aquapainters op Shimmery White papier gestempeld.. 
Gaan jullie mee kijken op het blog van 52 WTC, wat Rimmie en Colien voor mooie kaarten gemaakt hebben? 
Ik wens jullie een fijne donderdag toe, en bedankt voor het langs komen..... 


Reacties

  1. een heel erg leuk en gezellig kaartje ! het modelletje is top, erg dankbaar
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gedaan Ingrid. Dit model kaartje staat hoog op mijn verlanglijstje. Kom er alleen steeds niet aan toe.
    Fijne dag. Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eniggg!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart Ingrid, ziet er heel leuk en feestelijk uit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kerstkaartje Ingrid....zo een gaaf modelletje is dat en met hele leuke details erop...

    groetjes en een fijn donderdag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuk modelletje, prachtige kaart !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk gedaan Ingrid....prachtige kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supergaaf kaartje heb je gemaakt! Echt een heel leuk model!
    Veel te zien.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gaaf model heeft deze kaart! De figuren zijn hartstikke leuk. Handig dat je ze zo mooi uit kunt stansen.
    Grüezi, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.