Kerstkaart week 37

*Stampin'Up! bestellen 20 september*
* Workshop Jar of Love 21 September - er is nog plaats, mail naar 
ingrid.scrapfrutsels@gmail.com* * Of kijk hier!*

Ik was van de week wat rond aan het kijken op blogger, en zag een mooie kerstkaart voorbij komen van Teneale Williams, zij is demo in Australie, en maakt hele mooie kaarten met Stampin'Up! producten, zij had een mooie kerstkaart gemaakt in de onderstaande stijl, maar dan met een andere stempelset...


Ik heb de set  Hang your Stocking gebruikt, een set waar je niet alleen met de kerstsokken leuke kaarten kan maken, maar zoals je ziet ook met de andere stempels uit de set kun je ook kerstkaarten maken. Ik heb verder voor de randen nog de Timeless Texture set gebruikt uit de anual catalogus. . Vervolgens nog rode twine draad ook uit de sesonal catalogus, deze zit in een verpakking van de twee, de andere twine rol het een lurex draadje erin verwerkt zitten. 
Gaan jullie mee kijken wat er voor mooie voorbeelden op het blog van 52 WTC staan. 
Ik wens je een fijne donderdag toe...

Reacties

  1. Wat een prachtige stempelkaart Ingrid, heel mooi !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi deze kerstkaart Ingrid...heel leuk die gestempelde hulstblaadjes...en het rode koordje maakt het helemaal af...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje heeft een sfeervolle, gezellige, ouderwetse uitstraling. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.