Workshop

*Stampin'Up! Bestellen 30 juni, dit is ook de laatste dag dat de maandactie geld!
Bij een bestelling vanaf €60,00 ontvang je een gratis inktpad naar keuze!*
*ingrid.scrapfrursels@gmail.com*

In de zomermaanden geef ik normaal geen workshops, mijn hobbyruimte is niet echt Tropical proof te noemen....maar met dit weer en alle leuke zomer spulletjes bij Stampin'Up! Ga ik nog een workshop geven op 7 juli om 19.30 uur in Herten...kom jij ook? 


We gaan aan de slag met de flamingo, de Mixed Drinks, heerlijke cocktails en natuurlijk de lekkere ananas. Of hou jij toch meer van de mooie printen en lampen ui Marocco? Of de lama en cactus uit Mexico? Je zegt het maar...
Komt deze datum niet uit, vanaf drie personen kunnen we al een andere datum prikken die jouw wel uit komt. 
Ik zorg in iedere geval wel voor verkoeling tijdens deze workshop...
Je bent van harte welkom ...laat me svp weten als je interesse hebt..
Fijne regenachtige dag! Een voordeel HET is knutsel weer

Reacties

Rosina zei…
Ik wens je veel plezier met je workshop 'Tropical Day'Ingrid...

groetjes Rosina