Challenges

*Stampin'Up! Bestellen 30 juni, dit is ook de laatste dag dat de maandactie geld!
Bij een bestelling vanaf €60,00 ontvang je een gratis inktpad naar keuze!*
*ingrid.scrapfrutsels@gmail.com*

Ik ben helemaal gek op de baby beer uit de AC, toen de catalogus uit kwam had ik met zoiets van ahhhh die wil ik HEBBEN!
Toch heeft het nog even geduurd eer ik er mee aan de slag ben gegaan. 
Ik zag van de week de schets van Retrosketches voorbij komen, en toen vond ik het tijd om baby beer uit de kast te gaan halen. 
De beer is gestempeld in twee kleuren grijs, smokey slate - en basic grey...


Voor een mooi diepte effect, moet je de beer in drie keer stempelen. 
Dat is even heel precies werken, maar goed te doen. 
De eerste en lichtste kleur, stempel je met stempel 1, in dit geval was het Smokey Slate, maar doordat ik maar twee kleuren had, moet je smokey slate dus eerst afstempelen op je werkblad, en daarna op je papiertje, zo krijg je als het ware een lichtere kleur smokey slate. ..
De tweede stempel ( er staan nummers bij) kun je dan gewoon stempelen met smokey slate. 
De derde stempel is donkerder, basic grey, en kun je ook gewoon stempelen. 
Ik knipte babybeer uit met een schaartje...
En versierde met nog wat kleine glitterhartjes...Het zilveren lint, en de 
lichtrose twine draad komen ook terug in het papier..



Zo mooi voor babykaartjes...
 Deze kaart doet mee bij : RTS#219
Hieronder zie je de schets...


En ook de liftchallenge vond ik weer erg leuk. 
Ik hoop dat ik het goed heb gedaan. De strepen achtergrond van de orginele liftkaart moest terug komen, evenals de schets van de kaart. Ik hoop dat ze de houten achtergrond ook rekenen als strepen, anders maak ik gewoon weer wat anders..voor de liftchallenge. 
Ik ben aan de slag gegaan met het mooie papier Scerene Scenery en de Sunshine Wishes Thinlits Dies
Jullie zagen al eerder voorbeelden van deze set, van het doosje met allerlei kaarten wat ik vorig week maakten. 
De bloem is twee keer uit gestanst uit Pool Party, de stengel uit Old Olive. Het touwtje erom maakt het wel af... 


Hieronder zie je de liftkaart: 


Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#106

Verder maakte ik nog kleine kaartjes, als weg gevertjes, of met wat geld erin..
Met de set Jar of Love, ook een leuke aanwinst..




Plaats je een bestelling bij mij, kan het zomaar zijn dat je dit leuk kaartje erbij vindt...
Ik wens jullie een fijn weekend toe...Hopelijk wordt het niet TE warm, want eigenlijk wil ik van alles nog doen, maar gisteren ook het was TE warm, dus maar binnen gezeten achter de ventilator, aan de knutsel tafel....ook niet verkeerd... 


Reacties

  1. Gaaf die beer !
    Je lift is ook erg geslaagd !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij hebt altijd meteen zo veel kaartjes in één bericht, dat vind ik zo knap. Zo snel ben ik nooit ;) Die beer is inderdaad wel heel erg gaaf! Echt een 'ouderwetse' knuffelbeer. Mooi liftkaartje ook. Wat mij bereeft zijn de strepen goed ;) En het kleine kaartje is schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super cute! Great take on this weeks sketch! Thanks so much for playing along with us at Retro Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje.

    grtjs
    Claudia
    Lovely card.
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Strepen zijn strepen ;-) Mooie kleuren voor de lift, en wat een mooie bloem is dat! Je hebt idd weer een hele serie geplaatst. Lekker bezig dus!
    Leuk dat je weer meedoet met de liftchallenge, en dank je wel voor je inzending!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi deze kaartje Ingrid...een super schattig beertje op de bovenste en de onderst liftkaart is ook heeeeeel mooi...ook het kleine kaartje is een schatje...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer prachtige kaartjes gemaakt Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie weer Ingrid, ook je kaart voor de Liftchallenge is gaaf. Prachtige kleuren en mooie bloem! Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.