Kerstkaart week 26 en challenge juni


Vandaag gaat een nieuwe challenge van start bij 52 WTC
Het thema van de challenge heeft Lia deze keer gekozen; en binnen ons team, is de afgelopen weken druk na gedacht over de kaart. 
Voor sommigen een makkie voor de ander een waar struikelblok..

Het thema gaat worden; 

Maak een kerstkaart in zwart-wit, met een touch van goud of zilver..



Ik maakte bomen met de set Peaceful Pines, allemaal in zwart gestempeld op wit cardstock..
Er zitten bijpassende dies bij, dus daar kan je makkelijk de boompjes mee uit stansen..
En de witte kaart heb ik gemat op zilver papier...
Klaar was mijn kerstkaartje.....
Doe jij ook mee vandaag? Je kan je kerstkaart vanaf morgen  Juli linken tot en met volgende week  donderdag 7 juli 23.55 uur...
De sponsor deze keer is De Egel...
De moeite waard dus om mee te doen...
Fijne donderdag.... 


Reacties

  1. Lekker strak kaartje, leuk! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is dit kerstkaartje geworden Ingrid...hoe mooi kan simpel zijn...


    groetjes en een fijne donderdag
    Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje Ingrid, zou zo willen beginnen om er ook een te maken maar de "plicht" roept . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gaaf! Zwart-wit vind ik een prachtige combi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje Ingrid.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt heel gaaf je kerstkaart Ingrid! Had het wel een uitdaging gevonden, maar het zit er niet in mijn voorkeur gaat toch naar een vakantie weekje met mijn vriendin!
    Volgende keer weer....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kerstkaartje Ingrid, je hebt de opdracht goed volbracht.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zeg al die zwarte en witte kerstbomen op een witte kaart. Het zilveren randje zorgt ervoor dat het een echte feestelijke, chique kerstkaart is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi en chic vind ik je kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.