Kerstkaart week 11

*Stampin'Up! bestellen dinsdag 22 maart voor 10.00 uur je bestelling doorgeven* 

Vorige week liet ik me al inspireren met mijn kerstkaarten door het blog van Merry Monday, een heerlijk steuntje in de rug, als je het even niet weet. 
Ook deze week was dit weer mijn uitgangspunt voor mijn kerstkaartje...


De opdracht is om: zwart/wit/grijs/zilver te gebruiken, nou dat is wel gelukt moet ik zeggen. 
Ik kwam het idee tegen op Pinterest, en weer mijn eigen draai aan gegeven, met de materialen die ik in huis heb. 
De krans is geembost met witte embossingpoeder op vellum, het hert is van Marianne Design, in lekker blinkend zilver... Zoals je ziet heb ik het label in het midden geembost, zodat je toch een verschil ziet met dezelfde kleur ondergrond...Ook de tekst is geembost met zwarte embossingpoeder. 
Verder nog een klein beetje bling bling toe gevoegd dmv frosted sequins... 


Deze kaart doet mee bij : 
en bij: 52 WTC

Hieronder laat ik jullie nog de weekly deals zien van deze week...
Ook in kerstsfeer zoals je ziet...


Fijne donderdag gewenst..... 



Reacties

  1. helemaal leuk is deze ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Awesome use of the challenge colours Ingrid, thanks for sharing at Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een GAVE kerstkaart Ingrid....prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig die zilveren hertenkop tegen de krans. Mooie kleuren, hele stijlvolle kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze kerstkaart Ingrid...heel mooi deze kleurencombinatie....

    groetjes Rosina
    DT-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart, mooi dat zilverkleurige hert.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love this glittery reindeer and the wreath, Ingrid! Love the embossing too! Thanks for sharing this with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, dit is een gaaf kaartje zeg! Echt super! Mooi in deze kleuren en die embossingfolder met grote stippen is heel mooi!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. beautiful card... love all the embossing!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.