Geen kerstkaartje


Vandaag geen kerstkaartje op Donderdag...waarom niet? Dat zal ik jullie vertellen...
Ik was afgelopen week helemaal in de veronderstelling dat het de laatste donderdag van de maand was deze week, maar volgende week donderdag hebben we nog de laatste donderdag van maart,
Ik had dus fijn kerstkaartjes grmaakt voor 52 WTC, maar die doen mee met de challenge die volgende week dus begint, dus die kan ik niet laten zien...
Volgende week laat ik jullie twee kerstkaarten zien...
Ik heb wel andere kaartjes om te laten zien....

Dit kaartje doet mee bij Cas On Sunday, daar vragen ze om te werken met een stencil.
De achtergrond heb ik met een stencil bewerkt...




Ik gebruikte de leuke set Endless Birthday Wishes

Endless Birthday Wishes Photopolymer Stamp Set by Stampin' Up!
Deze kaart doet mee bij:




Bij Global Design Projects, vragen ze om een kaart te Cas(en), dat is onderdelen van een kaart gebruiken, dat kan de stempel zijn, de schets, de kleuren. Ik koos om de schets te gebruiken. Ik maakte een babykaartje....




Het blijft leuk om de zoo baby's te gebruiken in combinatie met het DSP papier Sweet Li'l things, zon'n mooi kleuren vind ik dit...

Zoo Babies Clear-Mount Stamp Set by Stampin' Up!  Sweet Li'l Things Designer Series Paper by Stampin' Up!

Hieronder zie je de kaart die ge CAS(ed) moet worden, van Jessica Williams..

 Deze kaart doet mee bij: GDP#028 - case the designer

Dan vragen ze bij Thank God It's Friday om een kaart te maken in het thema Sweet Tooth...
Ik moest gelijk aan taart denken, en donuts... Om het nog eens extra te accentueren, heb ik daarom ook voor Sweet colors gekozen...




Birthday Bouquet Designer Series Paper by Stampin' Up!

Met het  mooie Birthday Bouquet DSP samen met de  spinkles on top stempels.

Sprinkles on Top Clear-Mount Stamp Set by Stampin' Up!




Deze kaart doet mee bij:


Ik wens jullie een fijne donderdag toe, en alvast een heel gezellig paasweekend....
Ik heb een knutsel date met Nellie en Colien zaterdag...


Reacties

  1. Het zijn schitterende kaartjes geworden Ingrid...zo mooi in die zachte kleurtjes en weer prachtig afgewerkt....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je prachtige kaartjes gemaakt Ingrid....schitterend!
    Ik ben benieuwd naar de opdracht van volgende week!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geen kerstkaartjes, maar wel vier hele leuke 'gewone' kaarten. Op de bovenste vind ik het lintje heel leuk. Grappig hoe dat achter de afbeelding langsloopt. De zoo-babykaart is superleuk, enig zijn die wilde beesten, zou alleen de baby-tekst anders gestempeld hebben. Nu is het net of die op z'n kop zit. Kaartje nummer drie vind ik heel stijlvol. Mooi is die krans en ook de grote strik is prachtig. Het laatste kaartje is lekker (leterlijk) feestelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geen kerstkaartje, maar wel andere leuke kaartjes :). Je kaartjes zijn schitterend.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love a
    L the details and layers in the card Ingrid! And the way you did each donut is cute! Definitely a sweet tooth card! So glad you joined us this week at TGIF!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaarten met leuke stempeltjes Ingrid!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geen kerstkaartjes maar deze zijn ook niet te versmaden hoor!
    Heel erg mooi!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Whats not to love about these delightful cards?!! I adore the baby card. Such a sweet take on Jess's original card. Thanks for playing with us at Global Design Project this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Drie prachtige kaartjes, leuk dat dubbele lintje op deze manier achter het plaatje. Een hele schattige babykaart en dan nog een heerlijk zoet kaartje. Mooi gedaan.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. You are one busy stamper! These are all wonderful cards! I love your layers and details. ~ Thank-you for taking the TGIF Challenge & the Global Design Project Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful cards Ingrid! Of course the baby one is my favourite. Thanks so much for joining in with this week's Global Design Project and for CASEing my card!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartjes Ingrid! Stuk voor stuk vind ik ze heel mooi! Zo leuk omdat ze ook weer zo verschillend zijn! Gezellig die knutseldate! Geniet ervan en die ze de groeten! ;-)
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Such a sweet card, Ingrid! These animals are adorable! Thank you for playing along with this week's CASE the Designer Challenge at Global Design Project - glad you did.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie serie kaartjes, ieder voor zich zeer geslaagd!
    Tot morgen!
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een leuke serie kaartje op je blog vandaag!! allemaal even leuk!
    Fijne paasdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such an adorable card. Thanks for sharing with Global Design Project.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.