Allerlei

Ik laat jullie twee kaartjes zien die mee doen aan challenges, ik vind het altijd leuk om mee te doen, niet voor te winnen, maar je maakt dan toch weer net een andere kaart....
Een kaart die moet voldoen aan de opdracht, en dat maakt het heel leuk om met challenges mee te doen....Zo doe ik vandaag mee met Cas(e) this Sketch en met Freshley made Sketches beide werken met schetsen, wat me erg aan spreekt....
Ik heb nog wat mannenkaarten nodig, de komende tijd moet ik er nog een paar versturen...
Altijd leuk om te maken, ik hou van de stoere lijnen op mannenkaarten...



Ik maakte deze met het mooie papier Going Places, van de voorjaarscatalogus met de mooie embossing foler die erbij hoort...  En een gedeelte van de tekst komt uit de onderstaande stempelset....

Amazing Birthday een hele leuk set, heel veelzijdig te gebruiken, maar ook erg leuk voor de mannenkaarten...


De schets die gebruikt moest worden zie je hierboven..
Deze kaart doet mee bij: FMS#228

Dan de volgende kaart....ik kreeg laatst de vraag van een klant om neutrale verjaardags kaarten te maken, dus niet te uitbundig, die je zeg maar voor een hele grote leeftijdscategorie kan gebruiken...
Ik maakte het onderstaande kaartje met de bloem Birthday Blooms uit de voorjaarsfolder, vaak zie je hem in het rood rose voorbij komen, maar ik kleurde hem in het blauw...


Het papier is Shimmery White paper, wat je kan gebruiken met je aquapainters, ik emboste de bloem met witte embossingpoeder, maar het papier nat met een spritzer, en begon toen in allerlei tinten blauw te kleuren met aqua painters, het resultaat is dan dat de inkt doordat het nat is, gaat blenden... 
Daarna knipte ik het uit...

Deze set is zo mooi, en zo veelzijdig in het gebruik...
Ik gebruikte het onderstaande papier: 
Pretty Petals DSP
Heel leuk papier, met blauw/groen/zwart/rood tinten...Wil je dit in een klein pakketje ontvangen? Dat kan ik verkoop dit papier per pakketje...
De onderstaande schets is gebruikt..


Deze kaart doet mee bij: CTS#164
Ik wens jullie een fijne week toe...donderdag ben ik er weer met mijn kerstkaart, en het begin van een nieuwe challenge bij 52 WTC, want het is tenslotte de laatste donderdag van de maand maart!
Is jullie kerstkaartje al klaar voor Donderdag? 
Tot dan... 


Reacties

  1. Prachtige kaartjes heb je met die leuke sketches gemaakt Ingrid...ik vind ze echt super leuk...
    en ik doe ook heel graag challenges combineren, dat is al een uitdaging op zich....en als je dan ook nog een topplaatsje behaald vind ik heel erg leuk...dan wordt je kaartje echt gewaardeerd...

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en donderdag, tja moet nog even
    inspiratie krijgen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 mooie kaarten Ingrid.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart! En je neutrale verjaardagskaart vind ik prachtig. Echt heel mooi in deze tinten. En niet alleen geschikt als verjaardagskaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart en mooie kleuren.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave mannenkaart, heel erg mooi. En je verjaardagskaart met de blauwe bloem is prachtig.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je laat ons hier vandaag weer een paar waanzinnig leuke kaartjes zien zeg. Ik ben stiekem een enorme fan van het eerste kaartje. :o)
    Zelf haal ik ook heel veel inspiratie uit de challenges. Een sketch, of een thema geeft je wat handvatten om je aan vast te grijpen als je een kaartje gaat maken.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes laat je ons weer zien Ingrid

    Groetjes hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartje Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat mooi zeg! Ik vind je mannenkaart prachtig, maar ook de bloemenkaart.
    Super!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaarten Ingrid. Een echte herenkaart en de blauwe bloemen zijn ook goed gelukt. Wij zeggen thuis vaak: niet altijd hetzelfde, dat heb jij dus met je 2e kaart gedaan om geen rood te gebruiken. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Fabulous masculine card!! All of your elements come together perfectly. And the floral card is lovely with the amazing dimension in your coloring. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee erg mooie kaarten, de mannenkaart is gaaf zeg! Maar de kaart met prachtig gekleurde bloem al net zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, these are both beautiful! Wonderful takes on the sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.