Reminder Knutsels en Kadootjes - Just for You

Op deze Valentijnsdag heb we de reminder van Knutsels en Kadootjes, het thema is deze keer: Gebruik een label op je kaart. 
Gelukkig heb we al voor het hele jaar door gekregen wat het thema van de challenge is, want deze keer heb ik de hele week ziek in bed door gebracht, en op de bank. Na de Carnaval was ik geveld door de griep, en al zittend op de bank ben ik dit bericht aan het typen. 
Gelukkig was mijn kaartje een hele tijd geleden al klaar. 
Het is een kaartje geworden in Valentijns stijl, al was ik niet ziek geweest had ik zeker nog meer kaartjes voor Valentijn gemaakt, gewoon om mensen te laten weten dat  je ze waardeert, dat kan ook heel goed met Valentijnsdag of niet? Maar helaas dus, het is niet gelukt...
Zijn jullie al in de watten gelegd, met een kaartje, of met een kadootje van iemand die jouw waardeert? 


Hieronder zie je de spulletjes die ik heb gebruikt.....
Ik vond het heel leuk om dit kaartje te maken, lekker met wat laagjes, een touwtje het labeltje allemaal goede ingrediënten voor mij...
Hier bij stuur ik jullie allemaal wat liefde voor vandaag, en waardering dat jullie hier langs komen...ik wens jullie een mooie (Valentijns) zondag toe....
Kijken jullie mee....naar wat de rest van het team gemaakt heeft als voorbeeld? 
Laat je inspireren, en doe met ons mee....Je hebt nog twee weken de tijd....




Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Supermooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi voorbeeldkaartje heb je weer gemaakt Ingrid...en tjee wat heb je daar veel materiaaltjes voor gebruikt...maar daardoor het is een echte beauty geworden...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een schitterende kaart met mooie details, kleuren en een prachtge sketch!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart!
    Heb er net een af , ga hem posten !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ziet er weer goed uit, mooie details, ga eens zien of ik nog iets leuks kan bedenken

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Labels op een kaart, altijd leuk! Die 'for you' vind ik ook erg gaaf! Mooi valentijnskaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel veel spulletjes gebruikt en het resultaat is prachtig Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van labels, vind ze erg leuk! Gaaf kaartje, mooie kleuren. En de "for you" ga ik ook maar weer eens opzoeken, die is zo tof!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaartje is prachtig! Ik hoop dat je de griep weer te boven bent.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met die labels zo!!! Leuk ook hoe je de hartenrandpons hebt gebruikt.
    'k Hoop dat je je ondertussen wat beter voelt!!!
    Fijne week.

    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi Valentijnskaartje, wat heb je hem prachtig opgebouwd. Hopelijk voel je je ondertussen weer wat beter.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.