kerstkaart week 8 en challenge

We zitten in week 8 van de kerstkaarten op donderdag....en ook vandaag de laatste donderdag van 
februari start de challenge bij 52 WTC, deze keer heeft Bep gekozen, en ze koos er voor om een 
schudkaart te maken. Niet gemakkelijk maar wel heel leuk in het kerstthema want je kan er mooi sneeuw in doen, of lekker glittertjes, wat echt bij kerst past. 



Ik maakte een schudkaart met glitters erin en ijs sterren... Ik heb zwart papier als basis gebruikt, papier wat niets met kerst heeft te maken en nog in de huidige collectie zit...het hert is geembost met gouden embossing poeder....
Kijk even mee op het blog voor nog meer inspiratie en doe gezellig met ons mee, je kan je kaart mee laten doen tot en met volgende week donderdag 3 maart 23.55 uur...
Fijne donderdag.... 

Reacties

  1. Ik vond hem zeker niet gemakkelijk en als je dan ook nog tijdsdruk hebt, lukt het al helemaal niet ;-)
    Maar nu ik al die mooie kaarten zie, wil ik me niet laten kennen. Ik maak wel een soort van reminder.
    Jouw schudkaart vind ik helemaal super!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Chique!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtig kaartje Ingrid, ook de nieuwe challenge word weer een leuke uitdaging!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, chique schudkaart! Het hert bij de cirkel staat prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je heel mooi gemaakt Ingrid...prachtig met dat gouden hertje erop...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kerstkaartje weer Ingrid!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart, bij de zwarte achtergrond komen de glitters prachtig uit. Leuk dat hert voor de cirkel.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Door de combinatie van het zwart en goud wordt het een hele chique kerstkaart. Jullie hebben zeker voor genoeg inspiratie gezorgd.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi schudkaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ontzettend leuke kaart! Dit is wel een echte uitdaging! En ik vind hem top. Ik ga proberen mee te doen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.