Kaartje volgens kleurenpallet.

Zijn jullie op zoek naar mijn wekelijkse kerstkaart? Kijk even bij het blogbericht van dinsdag, scroll svp naar beneden....

Bij Global Design projects hebben ze een kleuren challenge...Leuk om mee te werken. 
Vooral Bermuda Bay en Melon Mambo spreken me erg aan. 
Wisteria Wonder wat minder, ik heb daar ook geen inkt van, terwijl ik bijna het hele kleurenpallet aan inkt van SU heb, maar deze dus niet. Wel gelukkig het papier wat bij de Subtels lijn ( waar Wisteria Wonder onder valt) hoort...Dus ik kon aan de slag....

Ik ben aan de slag gegaan met een hele mooie set uit de voorjaarscatalogus Picture Perfect, een set waar je in drie delen moet stempelen. Met drie stempels dus stempelen op dezelfde plaats.. Dat geeft een mooi effect....Ik heb me laten inspireren door het kaartje wat in de catalogus staat.... Dat is ook met deze achtergrond gemaakt..... 


Ik heb stukjes van de striped Scalopped achtergrond afgeknipt zodat deze mooi past binnen het papier. De bloemen zijn met de hand uit geknipt....
Deze kaart doet mee bij: GDP#021 
Fijne dag. 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Mooie kaart !
    Leuk die kleuren Challenge !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk deze kaart Ingrid...leuke kleurtjes hebben die gestempelde bloemen
    en ja je kerstkaartje had ik dinsdag al bewonderd...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleuren, gave kaart! Leuk hoe je het stukje designpapier hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart in mooie kleuren. Mooi die bloemen.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello! what a great card and great use of the colors! Thank-you for taking the Global Design Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card. So pretty! Thanks so much for joining in this week's GDP colour challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi
    superleuke en toffe creatie
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey carnavalsganger! Wat heb je een leuke kaart gemaakt.
    Jammer dat voor jullie de optocht door de wind niet doorgaat. Hier in de omgeving zijn ze wel gereden. En nu begint het gewone leven weer.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.