25 jarig jubileum

Mijn collega hoopt binnenkort haar 25 jarig dienstjubileum te vieren. 
Van een andere collega kreeg ik al de vraag om een kaart te maken voor haar. Ik heb er maar gelijk twee gemaakt gisteren, omdat ik er zelf natuurlijk ook nog een moest versturen....
De eerste is er eentje aan de hand van een schets van Retro Sketches...
Ik ben aan de slag gegaan met het papier Botanical Garden en de daarbij horende dies Botanical Builder Framelist...de 25 komt natuurlijk uit de set Numbers of Years beide uit de voorjaarscatalogus...



Ik maakte de tekst jubileum met de Rotary Stamp

Hier zie je de schets..
Deze kaart doet mee bij: RTS#204

Voor het andere kaartje voor de jubilaris heb ik een pop-up Slider card gemaakt...
Ik zag het idee bij mijn collega Yvonne .. Ik maakt het met het papier Wild Flower Fields welke gratis te krijgen is bij een bestelling van €60.00... 


Het is heel leuk om eens een andere kaart te maken...



Ik wens jullie een fijne dag toe....En bedankt weer voor jullie bezoekjes....


Reacties

  1. Tags maken een kaart altijd leuk! Hele goeie schets dus uitgezocht voor de eerste kaart. Die tekstbanner die op die kaart zit, vind ik zo geweldig. Tweede kaart lijkt in eerste instantie heel 'gewoon', maar als je dan de volgende foto ziet... gaaf model! Helemaal leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten !
    Schets is goed terug te zien !
    Tweede kaart , mooi model zo !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Ingrid, de pop-up
    kaart vind ik helemaal supergaaf.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee mooie kaartjes voor jubilarissen gemaakt. De eerste vind ik heel mooi qua kleur en sketch. De tweede is wel heel bijzonder, mooi gedaan.
    Je babykaartjes zijn heel mooi geworden, leuk zo'n stoere touch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zijn weer schitterende kaartjes Ingrid...vooral de 2e is een super gaaf modelletje...
    KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er 2 geweldig leuke kaartjes van gemaakt.
    Het pop-up slider gedeelte geeft een heel speels effect aan je kaartje. Het eerste kaartje heeft mooie, en frisse kleurtjes. Ook leuk hoor.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Ingrid,
    Wat een leuke kaartjes voor je collega. Het slider model heb ik nog nooit gemaakt, maar het ziet er gaaf uit. Verrassend. Leuke kleuren heeft de sliderkart! Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaartjes voor je collega Ingrid...een sliderkaart mss iets voor ons knutselweekend!


    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.