Kerstkaart week 50

Mijn teammaatje in team Utopia, plaatste van de week een hele leuke link op onze besloten facebookpagina. Gemaakt met de embossing folder Woodland...en hele leuke folder....met de bomen zag je al verschillende creaties voorbij komen van mij... Nu dus aan de slag met de kerstkaart. Je smeert het gedeelte van de embossing folder waar Sizzix op staat, in met Soft sky inkt, dan stempel je de bomen eronder. Ik heb de bomen twee keer beiinkt....En haal hem door de Big Shot,
Ik heb de kaart ook in Soft sky gehouden, zo komen de bomen mooi tot hun recht.


En ik maakte nog een andere versie met andere bomen. 


De binnenkant stempelde ik met een boom en een mooie tekst. En klaar was mijn kerstkaartje. 
Ik wil je dit leuke filmpje niet onthouden. 
Dus veel plezier met het bekijken ervan, en eventueel het maken....


Hebben jullie de hele gave weekly deals al gezien? Kijk in mijn sidebar...de Precision Base Plate is echt heel erg gaaf....Kijk ook in dit filmpje wat je allemaal precies er mee kan doen. 


Laat me weten voor zondag 13 december 10.00 uur, of jij nog een verlanglijstje hebt voor de kerst, en krijg dan je bestelling nog op tijd in huis. Hierna bestel ik niets meer voor de kerst, omdat de levertijd dan niet meer te garanderen is.....
Fijne dag.... 

Reacties

  1. Mooi zeg! Prachtig die bomen met dat landschap erachter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi, ik heb een hele tijd geleden deze techniek al tegengekomen met een ander merk embossing folder en stempels. Heb het zelf nog niet geprobeerd maar het ziet er elke keer dat ik het tegen kom super gaaf uit.
    Groetjes, Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi die bomen, ik heb ook al eens iets anders gezien met deze techniek.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig je kaartjes met de bomen in de hoofdrol1

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig hoe de dennenbomen door de berken heen schitteren, top gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.