You Can Create It!

Dit is mijn tweede blogpost van vandaag, scroll naar beneden om mijn kerstkaart van vandaag te bewonderen..... 
Het is al een paar maanden geleden dat ik mee gedaan heb met You Can Create It! van Inge en Caroline, het is niet altijd gemakkelijk om een enveloppe te krijgen en daar mee aan de slag te gaan, maar ik zie het als een echte uitdaging, en ik heb het ook gemist, dus me weer aangemeld na de vakantie. Dit is weer de eerste keer dat ze beginnen na de vakantie. Als je het pakketje krijgt heb je nog zo'n 10 dagen de tijd om er wat mee te maken. Deze keer een herfstthema.
Helaas geen foto gemaakt van de enveloppe.

We kregen in ieder geval de uitgestanste herfstbladeren. 
het jute lint en gouddraad met het label zat nog meer in het pakket. Evenals de basiskaart....



Nu heb ik heel weinig herfstartikelen, maar deze tinten en ook het jute past wel precies bij elkaar dus ik zag de uitdaging wel zitten. Ik gebruikte mijn stempelset Lovely As A Tree als achtergrond, en liet de kleuren van de bladeren terug komen in de inkt. 
Ik ben heel benieuwd wat iedereen heeft gemaakt met deze enveloppe. 
Ik ga zo kijken bij Inge.....
Fijne dag. 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Je heb een heel mooi herfstkaartje gemaakt met het pakketje...Ik heb ook een paar keer meegedaan, maar vond het niets voor mij ik kon er niet goed mijn draai aan geven...Maar dit heb je weer schitterend gemaakt..
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met mooie eikenblad stempels, en een leuke lay-out!! xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja nou, You Can Creatie It! is vaak echt een uitdaging! Knap wat je met de herfstbladeren en het juteband uit de envelop gemaakt hebt. Jouw eigen stempels passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het lijkt me best een moeilijk pakket, maar jouw kaart is zo gaaf geworden! Echt mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi met die gestempelde bladeren op de achtergrond. Je kerstkaart is toch nog goed gelukt in die ijskleuren, mooi.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind het mooi. Ik heb ook meegedaan maar de laatste twee keer kon ik niets verzinnen. Eigenlijk zit ik al een paar weken in een creadip. Maar ik word wel weer geïnspireerd Door de mooie creaties op you can creatie it. Ga maar weer een kaart liften.fijn weekend en groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid, ik heb 1 keer meegedaan en volgens mij heb ik die enveloppe nog liggen....kwam er niet aan toe.
    Jouw herfstklaar is heel mooi geworden .
    Prachtige kleuren.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze vind ik heel mooi !! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.