World Card Making Day

*Heb je de mooie weekly deals al gezien? Kijk eens boven in de sidebar! *
*Stampin'Up! bestellen dinsdag 6 oktober* 

Vandaag is het World Card Making day en staat onze hobby centraal....
Daarom wil ik vandaag ook gezellig wat kaartjes laten zien aan jullie...
Afgelopen week had ik een workshop gepland, ook kwam van een van de deelnemers haar dochter mee, maar ze wou graag wat anders maken. Voor mij geen probleem, ze wou een boekje maken waar ik vorig jaar een workshop mee gegeven heb. Het boekje heb ik een tijdje geleden weg gegeven, en een aantal stempels waren ook retired dus dinsdag nog even aan de slag om wat te maken voor woensdag.
Het papier GO Wild veruit mijn meest favoriete papier van dit moment, in combinatie met project life cards Moments Like This, is een geweldige combi....Project life heeft kaartjes in drie verschillende groottes ook ideaal om kaarten mee te maken.







Ik ga er op 21 Oktober weer een workshop mee geven. De kleine kaartjes zijn 3 note cards met enveloppes. Hieronder vinden jullie alle produktinformatie . 
Als je in de buurt woont ben je welkom op 21 Oktober...
#WCMD 



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Hoi Ingrid,

    Wauw, supertoffe serie kaartjes.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf zeg! Dat papier is ook zwaar favoriet bij mij. Zo leuk en zo goed te combineren met allerlei andere kleuren. Dit zorgt voor inspiratie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier sta ik dus gewoon niet bij stil world card making day, hihi Mijn hobby stast het hele jaar door centraal...lol...
    Prachtige serie kaartjes Ingrid en wat komt er lekker veel uit je handen de laatsre tijd! Lekker bezig, hihi
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg leuke serie en ook nog een jongedame helemaal blij gemaakt, jouw card making is een succes Ingrid!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jou card making dag is zeker wel geslaagd Ingrid...hele mooie kaartjes laat je zien...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat mooi alles zo samen !! Echt tof !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie serie Ingrid, geeft weer nieuwe inspiratie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi
    Je heb er een toppertje van gemaakt
    Hij is super mooi.
    grtjs lisbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.