Kaartje voor Abraham

.Morgen wordt een vriend van ons 50 jaar, dus tijd voor een leuk kaartje.
Ik vond bij ColourQ een heel leuk kleurenpallet voor een mannenkaart.
Hij is niet zo blij met zijn leeftijd, en feestjes al helemaal niet, maar over een paar weken gaan we gezellig eten bij hun, dat vindt hij dan wel weer leuk....Morgen krijgt hij vast het kaartje, de rest komt over een paar weken.....


De achtergrond stempelde ik met een clearblok en voor de rest de hele leuke set Amazing Birthday van SU....Hieronder zie je het kleurenpallet van cQc#308...

Ik heb er ook nog een kerstkaartje mee gemaakt wat je donderdag weer ziet. 
Ik wens jullie een fijn weekend......
Deze kaart doet mee bij: cQc -#308



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Erg gave mannenkaart! Leuk dat gestempelde deel erachter, net weer even anders!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuke mannenkaart ! Mooie kleurencombinatie !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie mannenkaartj Ingrid ...je heb je perfect gehouden aan het prachtige kleurtjes palet....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuk kaartje in deze prachtige kleurtjes Ingrid.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohw, wauwie!!! Maar deze heb je wel ff onwijs leuk gemaakt zeg.
    Deze kleurencombi kan perfect voor een man.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, hij moet er even aan wennen, denk ik. 50 is maar een getal.
    Je kaart voor hem is supermooi. Mooie kleuren combi!
    Daar zal hij in elk geval wel blij mee zijn.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a fun 50th card! Great use of all the elements in that stamp set - you've showed it off perfectly! Thanks for playing along at Colour Q!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.