Challenge K&K - babykaartje

Een goede maandag ochtend gewenst voor iedereen, vandaag is de eerste dag aangebroken van de scholen hier in het zuiden, toch ook wel weer lekker, weer enige regelmaat voor de kids, na zo'n lange periode vakantie.....
Afgelopen week had ik een leuke ontmoeting met Monique van K&K, zij ging twee dagen naar Roermond met haar dochter, en ze kwam even gezellig bij mij langs. Dat is zo leuk, en zo bijzonder dat je dankzij het bloggen, mensen ontmoet. Monique heeft samen met haar dochter een kaartje gemaakt met de nieuwste spulletjes van Stampin'Up!, en natuurlijk nam ze de nieuwe catalogus mee naar huis.....Helaas heb ik geen foto gemaakt van onze ontmoeting.....
Vandaag zitten we ook al weer op de helft van de challenge die loopt bij Knutsels & Kadootjes, een challenge volgens een schets.
En wij als DT-team laten jullie zoals gebruikelijk weer een paar mooie voorbeelden zien, om jullie te laten inspireren.
Vorige keer maakte ik de uiltjes kaart, en deze keer ging ik aan de slag met een babykaartje, altijd handig om in voorraad te hebben.



Weet je nog, dit is de schets die je moet gebruiken. 


Ik heb al een aantal hele mooie kaarten voorbij zien komen, gemaakt met deze schets, maar er kunnen er nog meer bij....Er is een leuke prijs te winnen, Kijk maar mee............
Fijne maandag!



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Leuke items op dit snoezig kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje, leuk gespeeld met de sketch!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie babykaart in leuke frisse kleurtjes, heel erg mooi!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een lieve leuke babykaart met al die vrolijke details erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is een leuk babykaartje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een schattig babykaartje Ingrid !
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ingrid !
    En morgen 1 september..... dus
    als het me lukt e.a.bestellen !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super schattig kaartje Ingrid...
    Tot donderdagavond

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een SCHATTIG kaartje Ingrid....heel erg leuk gedaan!
    Mooi gecombineerd met de sketch van K&K.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ohhh dit is echt een kaartje om verliefd op te worden! Zo super schattig! Ik vind deze stempelset met framelits echt super gaaf.....maar helaas vind me portemonnee dat niet. :-( Je hebt er echt een prachtig kaartje mee gemaakt!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    dit kaartje is zo enig! Zachte lieve kleuren en die enige kleine stempeltjes. Ik vind het een perfect kaartje om in voorraad te hebben.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jaaaaa, een súper cute bay kaartje!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.