Retro sketches


Vandaag weer een leuk kaartje met het GO Wild papier, je kan er heel veel kanten mee op dat hebben jullie de afgelopen dagen wel gezien. 
Dit keer heb ik gebruik gemaakt van de stempel Sprinkles on Top, met de donuts, kun je hele leuke verjaardags kaartjes maken. 
Ik heb papier weer gecombineerd met de kleur pool party. 

Ik maakte de kaart aan de hand van een schets van Retro Sketches. 

Deze kaart doet mee bij Retro Sketches #170 - RS#170



Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Tof kaartje Ingrid evenals die van gisteren, ik krijg er inspiratie van en ga straks lekker aan de knutsel, fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Gaaf papier, mooie kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) zonnedagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook fan van dit papier! Met de retroschets heb je er een hartstikke leuke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en mooie sketch, die zijn heerlijk om mee te werken he? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schitterend kaartje Ingrid wat een mooie kleurtjes zo bij elkaar...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.