Kaart volgens schets.


Bij Cards & Scrap hebben ze weer een hele leuke uitdaging, en omdat deze vanavond afloopt, heb ik nog snel even een kaartje gemaakt. Ik vond de schets zo leuk, maar nog geen tijd gehad iets te maken. Ik heb de leuke stempel set Flower Patch erbij gepakt, met de bijbehorende snijmallen, is het een fluitje van een cent om hele mooie bloemen te maken. 

Ik combineerde het met het mooie papier English Garden, en liet de tinten uit het blok terug komen in de bloemen. Hieronder zie je de schets. Ik gebruikte de bovenste rechts. 
Hieronder zie je weer wat ik allemaal gebruikt heb voor materialen. 
Wil je nog graag een bestelling plaatsen? Op 29 juli ga ik weer bestellen..... 


Built for Free Using: My Stampin Blog

Reacties

  1. Supermooi last-minute-kaartje...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog op de valreep...
    Het is wel een lekker fleurig kaartje geworden.
    Helemaal leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, die sketch vond ik ook zo gaaf, wilde alle vier de varianten wel maken, maar helaas, dat is niet gelukt. Jouw kaartje is ook heel mooi! Prachtige bloemen en de kleuren zijn ook al zo mooi bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar fleur je van op....mooi kaartje Ingrid

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je met deze toch wel moeilijke sketch gemaakt. Top!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super kaartje Ingrid....heel erg leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is heel mooi ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar Fleur je van op, wat leuke kleuren.
    Erg leuk zeg👍

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.