Let's get this party started

The Black Eyed Peas schreven er een liedje over, maar vandaag is het bij Stampin Up! ook zover, de party is begonnen, en daarmee bedoel ik de Sale-A-Bration time (oftewel SAB tijd)



Dat betekent onwijs veel leuke dingen.
* Je kan tot 31 maart de tijd om te profiteren van al dat extra's:
Bij een bestelling vanaf €60.00 kun je al kiezen voor een gratis geschenk uit de SAB foler, bij een bestelling van €120.00 mag je dus al twee geschenken kiezen.
* HOST a party - geef je een party of workshop bij jouw thuis, dan kun je naast dat je de gebruikelijke hostess credits verdiend tijdens de SAB periode ook nog eens €27.00 extra krijgen aan credits - dit is al bij een bestelling vanaf €275.00.
* Wil je de SAB folder en de nieuwe voorjaarscatalogus ontvangen, stuur me dan een mail: ingrid.scrapfrutsels@ziggo.nl en je ontvangt tegen verzendkosten de folder.
* vanaf nu kun je ook de catalogus online inzien, klik op de foto's hier links in de sidebar.

Ik heb een voorbeeldkaart gemaakt voor een party die ik vrijdag ga geven met de Celebrate Today set, te vinden in de nieuwe spring/summer catalogus. Een vrolijke set met ballonnen, voor verjaardag, huwelijk of geboorte. Kijk maar mee:


 
Op zaterdag 24 januari hou ik een Make & Take bij mij thuis, dan kun je aan de slag met de nieuwste spulletjes uit de catalogus, het is tussen 11.00 - 16.00 bij mij thuis. Als je wilt komen laat het me even weten, via de mail. De kosten zijn €5.00, heb je nog geen nieuwe folder ontvangen dan krijg je deze tijdens de Make & Take.
 
Let's get this party started...............
 


















Reacties

  1. Hele feestelijke kaarten Ingrid! Leuk met die ballonnen erop! Veel succes met alles! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk je kaartjes voor de workshop Ingrid....heel veel succes met al je bezigheden...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartjes, van het 2e kaartje ben ik helemaal weg!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes! Veel succes...
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee gave kaartjes, veel plezier en succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.