Stampin up!

Dit bericht blijft boven aan staan tot en met 20 oktober! 
Scrol svp naar beneden voor de nieuwst kaartjes op mijn blog. 
Ik ben sinds afgelopen week onafhankelijk Demonstratrice van Stampin Up! geworden, om dit te vieren, wil ik voor diegene die bij mij voor 30 euro of meer bestellen, de onderstaande papierenpakketje mee sturen, het pakketje is volledig op elkaar afgestemd papier, effen cardstock en dubbelzijdig bedrukt papier formaat 15x15. 

Is dat niet geweldig?!. 
Hebben jullie mijn faceboopagina al geliked? In de sidebar vindt je de knopjes om op mijn pagina van Facebook te komen. De actie loopt tot en met 20 oktober. 
In de sidebar staat de catalogus, zodat je online kan kijken. De bestelling kan je mailen naar mijn adres, te vinden onder het knopje bestellen. 

Reacties