Nieuwe challenge Knutsels en Kadootjes

Vandaag begint een nieuwe challenge bij Knutsels & Kadootjes. Wat hadden we de afgelopen weken weer mooie inzendingen, en wat was het weer moeilijk om een winnaar te kiezen. 
Ook hadden we afgelopen maand een DT-call, want Antoinette ging ons verlaten. Er is heel veel leuk nieuws te melden, dus gaan julle snel mee kijken ? 

De nieuwe challenge heeft als onderwerp Herfst, en GerJanne heeft er een hele mooie schets bij gemaakt, je bent NIET verplicht om deze schets erbij te gebruiken. 
Na wel twee werkstukken rechtstreeks in de prullenbak te laten belanden, is met nog nooit gebeurd, ben ik er na wat strubbelingen uit gekomen. Mijn Halloween kaart. 


Het papier is van SU, en ook de stempel is er van, maar dat is nog een oudje van vorig jaar.



Deze keer is er ook weer een leuke prijs te winnen. Dus ga snel mee kijken.
Een fijne zondag gewenst.



Reacties

  1. Prachtige kaart Ingrid. Het is gelukt!
    Fijne zondag en tot gauw!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele uitwerking, Ingrid! Erg leuke, frisse kaart! Dat niet meteen lukken van een kaart heb ik ook wel, denk iedereen wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Heel herkenbaar hoor dat het beland in de prullenbak, heeft iedereen volgens mij en de aanhouder wint!!! Het eindresultaat is prachtig geworden en een heel mooi voorbeeld op het K&K blog. Ik las ook hieronder dat Lieke naar Londen is en je mooie traktaties hebt gemaakt voor de gast ouders heel gaaf gedaan!
    En ze komt vast met hele verhalen thuis, maar zal vrijdag vooral bekaf zijn van alles, hihi. Fijne zondag verder en live groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Ingrid, soms gaat ook een kaart maken niet van leien dakje!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow....jouw kaartje is ook heel erg leuk Ingrid....heb net al bij GerJanne gekeken. Het zijn mooie herfstkleurtjes en toch een vrolijk kaartje!

    groetjes en een fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Hoi Ingrid,

    Een heel leuk kaartje ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo even bijgelezen. Super dat je een nieuwe uitdaging aangaat om met SU aan de slag te gaan. Wat zal het stil zijn in huis nu jou dochter er niet meer is. Ontzettend leuke Hollandse zakken heb je gemaakt om mee te geven, altijd een hele belevenis. Jou Halloween creatie is lekker fris van kleur, al hou ik niet zo van Halloween, grappig is het wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi ingrid
    een erg leuke en frisse herfstige kaart, erg leuk zo in zijn geheel
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke Halloween kaart Ingrid.
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,
    wat gaaf voor Lieke zo'n ervaring! voor jou wel heel vreemd denk ik!
    Je kaart is erg leuk. Dat er toch twee werkstukken de prullenbak hebben bereikt....Maar deze is we erg leuk geworden!
    Groetjes en ik ben benieuwd wat je met de stilte en leegte gaat doen....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een superleuke Halloween kaart gemaakt, mooi van kleur en een gave stempel, supersss..liefs Ans
    p.s. ik heb nog even je vorige bericht gelezen, maar Lieke ging toch maar voor 5 dagen weg ?? niet het huis uit??

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is dit een hele mooie kaart!
    Ik denk dat ik ook een gokje ga wagen.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk dat je de schets gedraaid hebt! Levert een tof Halloween-kaartje op! Had je Hollandse zakjes even gemist. Gaaf zijn ze. Je dochter gaat vast genieten in Engeland. Leuk en spannend voor jullie allebei.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ohw, wat jammer dat het niet meteen de eerste keer is gelukt. Schrale troost, maar bij mij verdwijnt er ook geregeld wel wat in de prullenbak. Gelukkig heeft deze het wel overleefd, het is dan ook wel een super leuk kaartje geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is toch een heel leuk kaartje geworden hoor Ingrid ..ondanks dat er 2 in de prullebak zijn beland ...heel leuk met die knoopjes....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze is wel erg mooi geworden hoor Ingrid.
    Soms heb je dat weleens...dat het niet lukt. Gelukkig gebeurd niet alleen bij mij zie ik!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super leuke kaart heb je gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ben geen fan van halloween, maar de pompoenstempels zijn gaaf

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.