Nieuw kaartje en NIEUWS!

 Allereerst ga ik jullie het leuk nieuwtje vertellen, ik ben sinds gisteren onafhankelijk demonstratrice van SU geworden! Is dat niet geweldig leuk?! Mijn blog zal de komende dagen daarom een verandering ondergaan, en binnenkort ga ik om dit te vieren met jullie een candy houden. Ik heb er in ieder geval SUper veel zin in om aan de slag te gaan.
 
Mijn kaartje voor vandaag is gemaakt met het mooi papier Moonlight, papier in hele mooi warme tinten. Ik maakte een kaartje voor de Liftchallenge
 
De bloemen zijn gemaakt met de punch Petite Petals,  Het effen papier wat ik heb gebruikt voor de fishtail is Sahara Sand, en de bloemen zijn gestanst uit Hello Honey en Blackberry Bliss.
Verder heb ik de honinggraad in het midden nog een terug laten komen door een hexagon uit te stansen. Congratulations is van de Zoo Babies stempel.
Hieronder zien jullie de kaart die gelift moest worden.
 
Deze kaart doet met bij: de liftchallenge 
Ik bedank jullie weer voor het langs komen en in ieder geval ben ik er donderdag weer voor een kerstkaartje op het blog van 52 weeks off..............

Reacties

  1. Leuk kaartje! Mooi gemaakt. En gefeliciteerd!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zeg, SU per !
    Kaart is ook erg geslaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je liftkaart is super Ingrid, geweldige kleuren! En Gefeliciteerd met je nieuwe job, ik vind jou daar ook echt een type voor en ben heel benieuwd naar al je veranderingen! Veel succes!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Hoi Ingrid,

    Gefeliciteerd hoor, erg leuk !
    En je kaart is erg mooi gelift ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ¤
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woww gefeli Ingrid... Jouw stijl vond ik altijd al in die richting gaan... Echt SU per kaarten en veel plezier als demonstratice!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd! Dan bestel ik bij jou mijn SU spulletjes.
    Je kaartje ziet er super uit!. Klopt het dat de tekst op je blog heeeeeel klein is. Ik moet echt met mijn neus op het scherm. Word zo langzamerhand wel kippig hoor ;-)
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Monique, wat leuk dat je bij mij SU spulletjes wilt bestellen ;-)). En mijn blogletter, ik hoop dat het al wat beter is, maar er wordt nog steeds druk gewerkt achter de schermen. Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  7. Wat een leuk kaartje! Gefeliciteerd met je su-schap! Ik ben benieuwd hoe je het gaat doen. Heel veel succes. Wel je lettertje iets groter, want dit is wel heel klein. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd Ingrid, leuk nieuws !!
    Je liftkaart is super en de lettertjes,ik dacht dat het aan mij lag hihi..
    liefs Ans en succes..

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fantastisch voor je Ingrid....GEFELICITEERD!
    Je hebt een prachtig liftkaartje gemaakt....ik heb hem ook gemaakt en laat hem donderdag zien....als kerstkaartje!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie lift is dit Ingrid. Gefeliciteerd met je nieuwe job en veel succes daarmee!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    wat gaaf dat je de stap hebt gewaagd! Het lijkt me ook echt wel wat voor jou. Maar mag je dan nog wel met andere spullen dan SU materiaal werken?
    Je liftkaart is erg leuk geworden. Prachtig papier!
    Ik ben benieuwd naar je volgende posten...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi GerJanne, het mag in principe wel, ik mag alleen niets anders verkopen, en tijdens party's natuurlijk ook niets anders gebruiken. Vaak is het wel zo dat als mensen zien wat je er mee kan maken het natuurlijk wel eerder gekocht wordt, dus dan snijd het mes aan twee kanten zeg maar. Groetjes, Ingrid.

      Verwijderen
  12. Wat een mooie lift! En heel veel succes met SU!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat superleuk voor je, Ingrid, gefeliciteerd!!! Veel succes!!!
    En dit kaartje is natuurlijk ook weer prachtig.
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je demonstratrice gaat worden van SU Ze hebben ook prachtige spulletjes...en je ziet meer en meer kaartjes daarmee gemaakt ...
    Je liftkaartje is weer heel erg mooi....alles past weer perfect bij elkaar...

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje Ingrid, wat een stap en wat gaaf! SU-demonstratrice. Vast een heel avontuur. Dit kaartje is echt helemaal leuk, wat passen alle SU-spulletjes toch mooi bij elkaar.
    Fijne avond, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij is het lettertype nu wel goed leesbaar, toch dames?? Anders passen we het weer even aan, want ik kan alles lezen, maar jullie moeten het natuurlijk ook allemaal kunnen lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige lift. Veel succes met transformeren van je blog. Wordt vast prachtig met de hulp van Lieke. Heel veel SUcces, je gaat het vast geweldig doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Deze stap verwachtte ik op den duur al bij jou, gaaf dat je de stap hebt genomen! Heel veel plezier en succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige lift heb je gemaakt .
    En heel veel Succes .
    super leuk hoor .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtige kaart en SUper dat je onafhankelijke demonstratrice bent geworden.
    Succes!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind je lift erg gaaf, de kleuren ook en leuk papier! Su demonstratrice, leuk joh, succes daarmee! Voordeel van Su is dat alles zo goed bij elkaar past, dat zie je ook aan je kaart. Fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd Ingrid, dat is leuk nieuws. Je kaart ziet er weer supertjes uit hoor!!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Van harte gefeliciteerd en leuk nieuwd. Je liftkaart is erg mooi. Veel succes met alles. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd, een leuke nieuwe uitdaging. Je liftkaart is veelbelovend, ik vind 'm erg mooi. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ohw, wauw!! Ergens heb ik 't wel voelen aankomen. Onwijs veel plezier!!!
    Dit kaartje heb je super leuk gelift. Top!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.