Christmas in....

Vandaag post ik dit kaartje ook op het blog van 52 weeks off Christmas......
Ik wil jullie in ieder geval via deze weg ook bedanken dat al een aantal mensen volger zijn geworden van het nieuwe blog 52 weeks to......
En dan nu het kerstkaartje voor deze week, ik heb me laten inspireren door de dia raampjes, polaroids genaamd. Vroeger toen ik nog jong was, een jaar of 12, had iemand die camera, waar de foto meteen naar buiten kwam rollen, dat was dan een polaroid, dan moest je even wachten, en dan had je meteen resultaat zeg maar. Voor nu helemaal ondenkbaar, in de digitale wereld. 


Het begint dan met Rudolf 3 keer te stempelen en in te kleuren met een waterpenseel en de inkt van SU, en verder is het een beetje op de gok knippen, zodat hij er of half of helemaal op staat. Ik heb wel moeten lachen met het resultaat, en ook Lieke was er meteen helemaal weg van. 
Ik kijk weer uit naar wat jullie vandaag laten zien aan kerstkaartjes, tot strakjes dan kom ik even neuzen. 

Reacties

  1. wat een grappige kaart Ingrid, leuk om Rudolf te (ver)knippen en te gebruiken als polaroids, super kaartje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk gedaan! Soms krijg je hetzelfde effect als je in een pasfoto hokje zit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Nou ik ben er ook helemaal weg van!!! Een prachtige poloroid beleving! Hihi...nostalgie hè! Ik weet er ook van hoor! Veel succes met het kerst challenge blog, maar dat gaat lukken!
    liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee voor een kerstkaartje, origineel!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk! Lijkt net of Rudolf allemaal selfies heeft gemaakt ;)
    fijne dag.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gedaan Ingrid ...prachtig kerstkaartje....top idee...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helemaal leuk zo met die rudolfjes. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoe verzin je het maar wat ene leuk en origineel kaartje zeg! Leuk he dat er al zoveel volgers zijn voor het komende blog. gewoon weer verder gaan. En nu ook wat sponsors erbij... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lief kaartje, geinig idee, bij ons thuis liggen ook veel foto's met halve hoofden . . . (raadkaartjes)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja hij werkte bij mij ook op de lachtspieren ;) - superleuke grappige kerstkaart deze week Ingrid - ik vind hem helemaal geweldig!
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke vrolijke kerstkaart Ingrid. Mooi bedacht!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een grappig kaartje eigenlijk Ingrid.... leuk gedaan!
    Succes met het kerstchallenge blog.....maar dat gaat jullie samen wel lukken!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuk kaartje
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik had al op t blog van 52weeks gereageerd maar dacht dat ie van Yvonne was. Ik vind het super gedaan. Zelf heb ik dat stempel ook, maar kleuren he? Ik zie nog wel eens. En die poleroid brengt me op een verhaal van onze oudste. In Den Haag Houtrust was eens een bloemententoonstelling en hij studeerde biologie, dus fotoos maken. Een prijsvraag, dus hij gooide zijn foto later in een bus. Een beroemde hoffotograaf - naam komt later wel weer , is jurylid en laat hij nou de 1e prijs winnen. Een polaroidcamera. 18 jaar, en vond alles duur. Ik weet niet eens of dat ding nog leeft. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk, vrolijk en geinig ziet er dit uit Ingrid! Zo heerlijk speels! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hihiiii, dit is echt een leukerd. Kei gaaf gemaakt, en lekker speels.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Ingrid,
    Leuke gave kaart .Mooi bedacht .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Gaaf hoe Rudolf op elke diaframe anders zichtbaar is. Echt een vrolijke kerstkaart!
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Grappig kaartje Ingrid, leuk al die rendieren heel origineel

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een kaartje met humor, daar hou ik van! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige lollige kaart Ingrid.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.