Christmas in.....

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien wat ik al een hele tijd geleden heb gemaakt. 
De afgelopen dagen was ik namelijk een aantal daagjes aan de zee met Paul, omdat Lieke in Londen zit, even met de hond uitwaaien, en wat was het daar gisteren een heerlijk weertje, lekker genieten aan het strand, ik had me voorgenomen om in het hotel even wat blogs te gaan bezoeken, maar de WiFi verbinding was erg slecht, dus helaas alleen op het mobiele internet gezeten met mijn telefoon. 
Nu even terug naar de kerstkaart.

Ik heb een stempel van het rendier gebruikt van SU, dit was van de collectie van vorig jaar. 
De woodstempel, en ook het groene papier,  de blaadjes en het glimmende sterretje is van SU. 
Zijn jullie ook al een eindje op weg met de kerstkaarten? Ik kreeg van de week de vraag of ik op een kerstmarkt wou komen staan, nu dat wil ik wel, maar dan moet ik ondanks dat ik al heel veel kaarten heb, toch nog even aan de slag. Zo meteen even een rondje poetsen en dan straks toch even aan de slag, ik heb al weer veel leuk ideetjes in mijn hoofd. 
Ik wens jullie een fijne dag toe...

Reacties

  1. Heerlijk hoor, lekker uitwaaien aan zee!
    Je kaartje is weer leuk geworden. Leuk om op een kerstmarkt te staan, een reden om nog meer kaarten te maken!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Die stempel blijft zo mooi.... Wat heerlijk dat je even lekker weg bent geweest! geniet nog lekker na!
    En dankjewel weer voor je bijdrage aan de 52 weeks!
    Kerst-groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,

    Wauw, wat een leuk kaartje.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid
    Nou ik schiet nog niet erg op met mijn kerstkaartjes .
    Deze van jou is weer erg leuk .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg mooi kaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Ingrid - helemaal super.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kerst kaartje heb je gemaakt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje, Ingrid.
    Gisteren was het prachtig weer, heerlijk om aan het strand uit te waaien. Vandaag valt het ook nog niet tegen gelukkig.

    Liefs, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi met dat rendier in het frame Ingrid! Danzij SU kom je denk ik een heel eind met je mega-kerstproductie. Wens je veel succes bij de verkoop maar hou wel wat achter anders zit je in december in de problemen!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha, ha, we hadden beter van huis kunnen ruilen . . . Maar verwend worden in een hotel vind ik ook wel eens heerlijk :-)
    Leuke kaart, het stempel is nu in de aanbieding, moet nog even denken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een erg leuke en geslaagde kaart met dit mooie hert!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

  12. Hoi Ingrid,

    Dat is een hele mooie kaart ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke stempel, weer voor je voorraad, lekker dat je ook een paar dagen weg bent geweest,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ziet er fraai uit, gave stempel ook, echt super! Heerlijk om even uit te waaien, word je weer mens van ;-) Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Ingrid, en wat leuk op een kerstmarkt staan met je kaartjes snel aan de slag dus maar!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart, het wordt inderdaad tijd voor de kerstkaarten, zeker als je er een heleboel moet maken! Ik moet er dringend aan beginnen. Ook leuk dat je gevraagd bent voor een kerstmarkt.
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie strakke kerstkaart Ingrid!! Succes met de kerstmartk!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk is je kerstkaartje weer Ingrid....en leuk dat je naar een kerstmarkt gaat....
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ach....wat een leuke kerstkaart Ingrid!
    Wat gaaf dat je op een kerstmarkt mag staan....super en veel succes!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie feestelijke kerstkaart. Prachtige kleur, ook de stempel!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk kaartje Ingrid. Daar kan je voor de verkoop wel meer van maken. Maar ik las dat je ook andere ideetjes hebt. we zullen het wel zien. het poetsen is altijd ene noodzakelijk kwaad he? groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een hele mooie kerst kaart! Leuk met het hert zo.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtig is je kaart met hert! Mooi joh en nog gefeli met je SU schap hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart ! En succes met het kaarten maken voor de kerstmarkt !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi ingrid,
    wat een superleuke kerstkaart!. Ik ben nog niet ver hoor, er kunnen er altijd meer bij....
    Lekker en paar daagjes weg samen. Is ook wel eens goed he?
    Heeft Lieke het leuk gehad?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oo Ingrid wat een prachtige kerstkaart! Echt heel mooi met dat bruin en groen. Je hert is echt heel mooi, zo ingeframed! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.