CAS kaart - kerst

Nee, het is nog geen donderdag maar toch heb ik al een kerstkaartje voor jullie om te laten zien. 
Bij Crazy for Cas vragen ze om een one layer stamped kaart, dus een kaart waar je alleen maar op mag stempelen, deze keer is het ook toegestaan om sequins of parels te gebruiken. 
Ik ben aan de slag gegaan met mijn nieuwe stempelset van SU Endless Wishes - deze set is gemaakt van Photopolymer, wat dus helemaal doorzichtig is, en dat is nieuw voor SU. Maar het is een super mooie set, vooral de teksten ben ik helemaal weg van, kijk eens hoe mooi deze geschreven zijn.  

Hieronder zie je hoe de set en de kleuren die ik heb gebruikt, de rode kleur zit er niet bij bedenk ik me nu. Foutje.....


Deze kaart doet mee bij: Crazy for Cas - one layer stamped card.
Verder ben ik druk bezig met de voorbereidingen van de workshop die ik Donderdag ga geven, hij zit nog niet vol, dus woon je in de buurt, kom gezellig langs. We gaan een kaart maken van 20x10 cm....Je kan in de sidebar ook mijn facebookpagina liken, deze gaat over de workshops en de kaartje die ik maak. Zo wordt je ook van het nieuws op de hoogte gebracht.
Fijne avond, en misschien tot morgen.

Reacties

  1. Prachtig kerstkaartje Ingrid, mooie kleuren heb je gebruikt

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,
    wat een leuke kaart! Ik zag bij een andere Ingrid deze zelfde stempelset voorbij komen! Prachtig, de sterren en de teksten! Dar ga je vast heel veel plezier van krijgen! Jammer dat Limburg niet te doen is op een avondje, maar heel veel plezier met de workshop!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je kaart mooi; ja die set is eindeloos. Ben blij dat ik hem heb:)
    Heel veel plezier en succes met je workshop!!

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Een heel gaaf kerst kaartje ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Leuk met de stempels erg leuk.

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    je hebt een mooie, simpele, dus CAS kaart gemaakt, de stempelset is gaaf en jammer ook voor mij is de workshop, wel erg ver weg,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig Cas kaartje, echt een gave stempelset!


    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nice! En die teksten... tja ik heb een zwak voor teksten, lettertypes etc....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje. Vind de kleurtjes helemaal super.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eenvoud siert!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De tekstjes zijn zeker erg mooi en dat is je sterrenkaart ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi geworden!
    Fijn dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig zo'n rustige kaart met mooie sneeuwvlokken!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi CAS kerst-kaartje! En nog one-layer ook, dus leuk dat je meedoet bij Crazy for CAS!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Ingrid...leuk die gestempelde ijskristallen...TOP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi CAS kaartje, vrolijke kleuren!!!
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi hoor. Fijn dat je meedoet bij Crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ook dit kaartje is prachtig Ingrid!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.