Bingo challenge

Hallo welkom op deze zonnige zondag, de laatste van deze maand.
Het is vandaag tijd om een reminder kaartje te plaatsen voor de bingo challenge van Knutsels&Kadootjes. Ik heb twee kaartjes om jullie te laten zien. 
Ik hoop in de maand oktober weer in rustiger vaarwater te komen, helaas heeft een dag voor mij ook maar 24 uur, en ik heb de afgelopen maand veel moeten werken en privé waren er ook zaken die tijd in beslag namen. Dus de afgelopen maand niet veel tijd gehad om te bloggen, behalve dan voor K&K en de 52 weeks off......Ik ga het weer goed maken in oktober. 

Het kaartje voor de bingo kaart is hexagon - pijl - dot. De hexagons zijn uit papier geknipt, dit zit dus in het papier, en de rest spreekt wel voor zich. 
Hebben jullie ook al mee gedaan met de bingo kaart, jullie hebben nog twee weken de tijd, voor inspiratie kijk nog eens op het blog van K&K, en vindt je het leuk om ons team te komen versterkten, wij zijn nog op zoek naar DT-leden, er staat een DT-call op het blog die is gekoppeld aan de challenge. 
Voor nog meer inspiratie voor de bingo kaart het volgende kaartje. 

Dots- glitter - wit. Je vindt de bingo kaart in de sidebar hier langs op het blog. 
De dots is een mask van SU, met inkt bestempelt, de veertjes is een mal van MFT, nog wat sequins voor het glitter effect. Ik heb er geen tekst op gestempelt, je kan hem voor meerdere gelegenheden gebruiken. 
Ik wens jullie een fijne zondag toe, ik ga nog een herfstkrans maken vandaag, met allerlei matrialen uit het bos en de tuin, heerlijk buiten in het zonnetje bezig zijn. En vannacht ga ik weer een hele serie werken. Bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Hoi Ingrid
    Prachtige voorbeeldkaarten heb je gemaakt voor het K&K blog. Alle twee viond ik ze heel gaaf, prachtige kleuren!
    En ja ik heb mee gedaan hoor! Jij ga een herfstkrans in elkaar freubelen en ik ga naar Schagen naar een pompoenfair!
    Dat word al jaren georganiseerd op een boerenerf, met allerlei standhouders en natuurlijk veel pompoenen!!
    Dus het komt wel goed met ons vandaag.....fijne zondag en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees het al, dat wordt voor jou en Gerie weer een leuke zondag, het zonnetje schijnt ook nog eens uitbundig..meer wensen zijn er toch niet? Je reminders zijn weer enig Ingrid en dat doosje tijd daar moet je maar niet te veel mee zitten, elke reactie is leuk en als het er even niet van komt..ook prima!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie reminders heb je gemaakt!
    Leuke challenge is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk je kaarten. Vind de kleuren zo mooi!
    Fijne zondag, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,

    Supermooie kaartjes. Doe kleuren die je hebt gebruikt zijn kei mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaarten heb je weer gemaakt, Ingrid.
    Jammer hè, dat we soms zo weinig tijd hebben voor onze hobby's.
    Ik loop er ook regelmatig tegenaan.
    Fijne zondag.
    Liefs,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Hoi Ingrid,

    Heel erg gaaf gemaakt met die hexagons,
    ik hou daar wel van, mooi hoor ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo erg mooi gemaakt en ook nog eens in geweldige kleuren
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Originele kaarten Ingrid! Ondanks de strakke hexagon-vormen heb je er iets heel speels van gemaakt en je verenkaart, wow! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooie kaarten ingrid! Ik vind het erg leuk om je blog te volgen je maakt zulke leuke creaties!

    Groetjes Ida

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaartjes Ingrid....heel goed voor de inspiratie....ben ik bij Mariken ook zoiets tegengekomen ? dacht ik toch...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig uitgevoerd!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Weer 2 leuke kaarten voor de bingo, Ben nu met iets bezig waar je tijd én geduld voor moet hebben, nog erger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Natuurlijk gaat het leven voor bloggen, iedereen zal dat begrijpen. Maar wel erg leuk dat je weer iets laat zien en allebei je kaartjes zijn weer zeer het aanzien waard. Die onderste met de veertjes vind ik het mooist!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je eigen leven gaat gewoon voor; dat geldt voor ons allemaal. En je hoeft niets goed te maken; het loopt nu zo en dat is toch prima. Bloggen is geen verplichting en er zit toch geen moeten achter een reactie achterlaten? Je kan er een dagtaak aan hebben en met al je andere bezigheden lukt dat simpelweg niet. Ik snap het helemaal.
    Vind het wel erg leuk om weer kaartjes van je te zien; die met de veertjes is mijn favoriet. Succes met werken en alle andere bezigheden!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk om weer twee prachtige kaartjes te zien! Je hoeft je absoluut je excuses niet aan te bieden hoor! We hebben hier allemaal wel eens last van toch? Hopelijk word Oktober een rustigerre maand. Maar ik ben wel erg benieuwd naar die mooie krans die je gemaakt hebt! Showen?? :)

    Lieve groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.