Schrijfblokje pimpen met uiltjes

Ik kreeg van de week een heel leuk pakketje in de brievenbus van Monique om ons te bedanken, erg lief. Een aantal dagen daarvoor kreeg ik via FB een berichtje wat mijn adres was, en een tijdje later de vraag of ik ook het adres had van mijn mede DT-maatje GerJanne had. Monique heeft al een paar keer eerder mijn adres gehad, dus ik schreef haar voor de gein terug, er bestaan hele leuk boekjes om adressen in op te schrijven.
 
 
Ongeveer rond dezelfde tijd zag ik bij Inge leuke gepimpte blokjes voorbij komen, en toen bedacht ik me, dat dat natuurlijk erg leuk was voor Monique.
Het blokje leuk gepimpt met de uiltjes en papier van Eline en Marianne Design.
Ik maakte er een leuk labeltje bij.
 
Het labeltje is een stans van Marianne Design, en dit uiltje met de tak is van Eline. Ik stempelde er een tekst op Onthouden: dat zegt genoeg. De tekst is ook van Marianne Design.


Ik pakte het in met een vrolijk papiertje en het ging in een envelop richting Monique, en ze heeft het gekregen, en ze vond het erg leuk. Gelukkig begreep ze de hint meteen, en heeft er net als ik hartelijk om gelachen, en dat zijn nu toch van die leuk dingen! Vinden jullie niet?
Ik wens jullie nog een fijne dag toe.

Reacties

  1. Heel leuk en vrolijk gemaakt!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha wat heb je dat superleuk gedaan voor Monique, toppie, nu kan ze mooi alle adressen daarin opschrijven.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt heel leuk bedacht, dit blokje zie je niet gauw over het hoofd

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ligt klaar hoor om in te schrijven! Zo mooi...dank je wel ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Haha..wat leuk, dat vond Monique natuurlijk heel leuk, je hebt het prachtig gepimpt en ook de label is super..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is nog eens gezellige post zo (en dan ook nog eens zo vrolijk en supercreatief gemaakt!), daar wordt toch iedere ontvanger blij van? Heb je weer super gemaakt Ingrid! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohw, wauw! Wat heb je dit onwijs leuk gemaakt. Zo heb je iets leuks om te maken, en iets leuk om te geven.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn de andere leuke kanten van het bloggen (-:
    Leuk zijn de notitieboekjes geworden! ... haha, kijk volgende week weer eens op mijn blog ((-;

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf kadootje heb je samengesteld met je vrolijke uiltjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dat zijn zeker leuke dingen en wat lief en attent van jou om haar te helpen met dat noteboekje!! Het ziet er daarbij ook nog eens super uit, een heel leuk en vrolijk ding, mooi ingepakt en met bijpassende label!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk gemaakt, schattig kadootje.
    Gezellig dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. heel handig deze schrijfblokjes
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt challengeblog md

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuk Ingrid, leuk bedacht voor Monique!!! En leuk dat je ook iets van haar kreeg!!
    Jullie zijn leuke collega's onderling zo te merken. Zo hoort het ;-)
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige creaties en ja wat is die uilen mal leuk he.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Super leuke creatie heb je gemaakt Ingrid!
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes,
    Marleen
    MD Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De uiltjes blijven leuk, en ze doen het ook goed op dit mooie notitie blokje!
    Bedankt voor het meedoen.
    GR Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk en ook nog eens handig zo'n notitieblokje.
    Superleuk met de uiltjes
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid,
    Wat heb je het notitieblokje lmooi gepimpt, leuk dat je je DT college ermee verrast hebt.
    Bedankt voor het meedoen met onze MD challenge.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk idee Ingrid en wat mooi gemaakt, mijn complimenten.
    Leuk dat je meedoet met de challenge.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.