Kadootje.....

Van de week was mijn schoonzusje jarig. Normaal geven we nooit kadootjes. Maar ik heb altijd zoiets van ik kan niet met lege handen aan komen, dus maak ik meestal iets. Van de week kwam ik in een Duitse supermarkt haar lievelingswijn tegen en deze mee genomen. Het is een Italiaanse wijn, dus ontstond ook het idee om een Italiaans pakket te maken. Ik maakte een scrapling in Italiaanse kleuren, met een achtergrond stencil van Memory Box, en inkt van SU. Daarop dotjes papier ook van SU en een stempel smakelijk.


Voor de flessen wijn maakte ik een flessenhanger, met daarop de tekst mmm lekker en in het Italiaans prosit. De spatjes zijn ook weer in rood/groene inkt gestempeld.


In het pakket deed ik bruchetta, dippers, pasta, Italiaanse koekjes, olijven en natuurlijk de wijn. Sorry voor de slechte foto's maar het moest allemaal heel snel gebeuren. En ik vergat thuis nog een foto te maken, dus moest ik dat nog snel in de auto doen. 


De scrapling laat ik mee doen bij: DCL - challenge#215 -  smakelijk eten.
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en bedankt weer voor het langs komen.

Reacties

  1. Hoi Ingrid, wij geven elkaar ook niets meer maar ook ik vind het niet leuk om met lege handen aan te komen. Dit heb je super gemaakt! Lekker fleurig....Wat is het rustig in blogland hè? Volgens mij is iedereen op vakantie ;-)
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Ingrid,
    ik vind het een hele prestatie wat je allemaal gemaakt hebt, echt super, leuke scrapling, mooie flessenhangers en het pakket, echt heerlijk..en lief..groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo jij kon aankomen met je prachtige kadootje Ingrid, wat superleuk gemaakt zo.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk idee leuk zo met die scrapling een heel mooi cadeau.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk gedaan Ingrid....je hebt er wel van alles aan gedaan om er zoiets moois van te maken....wijn uit Duitsland....
    Het is je goed gelukt hoor!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hahahaha, juffrouw Nippertje.... jij ook al?
    Je labels en scrapling zijn echt geweldig geworden. Wat leuk is het zo om te geven!
    En met lege handen aankomen, dat kan ik ook niet..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heerlijk cadeau met vrolijke kaartjes, heel lief

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Enig enig Ingrid! Wat een supergaaf pakket om zo te geven, da's nog eens een echte binnenkomer!
    Mooi én lekker! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk Ingrid! Dit viel ongetwijfeld goed in de smaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOOW, Hugo, Mmmmmm! Die heb ik standaard een fles koud liggen. (Bij de Aldi hebben ze hem ook).
    Je hebt je schoonzusje goed in de watten gelegd met dit super lekk.. uhm leuke kadootje. Het kaartje, en de tags passen perfect bij elkaar. Toppertje!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk Ingrid!! Ziet er prachtig uit en met zo'n cadeau maak je iedereen blij!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een gaaf pakketje! je hebt haar vast enorm blij gemaakt hiermee! De scrapling en de fleshangers zijn erg erg mooi bij! Dank je wel voor het meedoen met DCL, Ingrid!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een gaaf pakket!!! dat idee ga ik zeker eens gebruiken!
    je labels voor erbij zijn ook erg leuk!
    de tekst 'smakelijk' en 'mmm...lekker' heb je dat zelf geschreven of zijn dat stempeltjes?? zoja....van welk merk??
    groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Helemaal leuk om te krijgen! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf cadeau heb je ervan gemaakt. Super uitgewerkt. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke idee! Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.