Verjaardag volgens schets

Hebben jullie de afgelopen dagen ook lekker genoten van het weer, ik ben geen zonaanbidder, maar ik vindt het heerlijk om lekker buiten te zitten, heerlijk.
Vandaag een kaartje in de mediterrane sfeer. Ik vind die sfeer geweldig, schelpen, schepen, heel veel blauw en rood, ik kan er blij van worden!. 

Ik heb een combinatie van papiertjes gemaakt, het houtpapier is van Joy, het papier met schelpjes erop van Tilda, en het hollands tegeltjes papier van Eline's zomerhuis, ook de stempels zijn van Eline. De zeester is van Different Collors. 
Hieronder zie je de schets: 



Deze kaart doet mee bij: DCL - challenge#210
Verder wil ik Gaby van harte welkom heten als nieuwe volger, Gaby wil je me even je naam van je eigen blog doorgeven, dat ik je ook kan bezoeken, want ik kan je blognaam niet vinden. 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en morgen is het weer donderdag, dat betekent kerstkaartjes tijd, en ik ga voor het eerst iets plaatsen bij 52 weeks off...... dus tot morgen. 





Reacties

  1. Super leuk gemaakt! Het sfeertje van je kaartje is het zelfde dan het sfeertje onder mijn afdak. Hier heb ik deze week al de nodige uurtjes doorgebracht. Ik ben heel nieuwsgierig naar je kaartje van morgen, en ik vind het kei tof van je dat je 52 weeks of Christmas gaat voortzetten.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Ingrid,

    Ja, hé, lekker in het zonnetje knutselen. Heb ik zondag ook gedaan. Je kaartje is weer een beauty en ook je vorige kaartjes die ik gemist heb zijn prachtig.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart, ik zoek nog wat stempels in deze sfeer maar ik weet nog niet precies wat . . .
    Een leuke uitwerking van de schets trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid
    ja heerlijk hoor dat weer
    haakwerkje erbij en lekker buiten zitten .als we niet aan het werk zijn .
    Je kaart is weer lekker zomers zo .
    mooi gedaan .
    fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Ingrid,
    ik herkende de sketch meteen en toch s het ene heel andere kaart dan ik zelf heb gemaakt. Leuk is dat toch van sketchen vind ik.
    De sfeer op je kaart is inderdaad leuk en zomers. Lekker toepasselijk met dit weer he?
    Groetjes en geniet nog even, of regent het al in het zuiden? Hier laat de zon zich nog zien, dus ik ga buiten een kop koffie drinken met mijn krantje erbij!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij deze moest ik even kijken welke sketch je gebruikt had, maar goed geraden, je hebt hem gespiegeld. Mooie sfeer straalt het kaartje uit. Het is ook zo lekker nu buiten.. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en mooie papiertjes:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Ingrid,

    Jaja....ik heb zeker genoten van het mooie weer! Veel op de fiets gezeten of lekker buiten bezig....heerlijk!
    Het feit dat je buiten koffie kunt drinken en buiten kunt eten geeft je al zo'n lekker vakantie gevoel!
    Je kaartje ziet er weer prachtig uit....doet me aan het strand denken....dus ook aan lekker weer!
    Groetjes en veel succes morgen met de kerstkaartjes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja hoor, mijn zondagen zijn goed besteed! Gaaf kaartje voor DCL, lekker stoer en heel zomers! Leuk dat je meedoet, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tsjonge Ingrid, wat heb jij de vaart erin! Ik kan je niet bijhouden....Ik heb eens gekeken wat ik allemaal heb gemist. Ziet er zoals gewoonlijk prachtig uit. Deze laatste kaart is ook super. Ik ben allang blij als ik de kaarten voor de challenges af krijg op dit moment. Maar mijn tijd komt wel weer.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. nee ik kan niet genieten van warm weer dat is mijn longprobleem maar geniet nu dubbel van je prachtige kaart
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi is deze kaart Ingrid.....die heeft ook al een lekkere zomers sfeer....
    Wie geniet er nu niet van dit heerlijk weer....maar toch moesten er vandaag ook huishoudelijke karweitjes verricht worden....maar ook dan is het lekker ...alle ramen open....en soppen maar....
    Vanavond een HighTea met onze vrouwenclub, sluiting van het seizoen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid,
    Wat is je kaartje leuk geworden, mooie combinatie van papier..ziet er weer top uit...Ik heb mijn kerstkaart eindelijk ook klaar,niet echt inspirerend dit weer, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf! Heerlijke zomerse strand kaart! Bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hier weinig zon gezien, maar het was wel lekker buiten, kleinzoon had feest op school en dat werd buiten gevierd, heel gezellig!.
    Gaaf kaartje heb je gemaaakt, leuk sfeertje heb je gecreëerd.
    Moet mijn kaart voor morgen nog maken maar dat komt wel goed!.

    gr.LOuise

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart Ingrid, deze sketch was KAASJE voor jou. Super!!!
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh deze is leuk! Verschillende meklen en materialen en zo goed gecombineerd; knap! Het past perfect bij elkaar; mooie uitwerking van de challenge!
    Groetjes,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hele mooie kaart zo. Leuk dat je meedoet bij Dcl.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave uitwerking van de sketch Ingrid, je hebt je papier goed uitgekozen (lees perfect gecombineerd ;-)
    Zou best buiten willen zitten, maar ik ben bang dat ik dan toch nét ff iets te snel wordt afgeleid door van alles wat
    nog in de tuin moet gebeuren en tja, het werk gaat dan toch voor hè? ;-) Geniet van je avond, liefs, Ira x
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Gaaf kaartje en heel mooi deze kleurencombi. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.