Verjaardag

Vandaag heb ik voor jullie een kaartje gemaakt met de schets van MFT en hetzelfde papier als gisteren van Fancy Pants- what a wonderfull day.
Het is een vrolijk verjaardagskaartje geworden vind ik zelf, alles wat ik heb gebruikt is van MFT, behalve het knoopje. 
Hieronder zie je de schets. 

Deze kaart doet mee bij: MFTWSC#160
Ik wil Journaal Roozendaal welkom heten op mijn blog, leuk dat je mij bent gaan volgen. Verder zag ik gisteren dat ik in de top 3  sta bij Crazy for Cas- met mijn meisjes babykaartje met chevrons. Erg leuk! Daar doe je het voor. 
Ik wens jullie nog een gezellige vrije zondag toe. 


Reacties

  1. Wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt. Hartstikke leuk papier en het combineert allemaal prima. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je kleuren! Heerlijk ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent hier toch wel echt goed in Ingrid, hij is weer enig!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid,

    Kei mooie kaart. De kleuren zijn echt tof.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kaartje is het geworden mama! Ga zo door! X Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke sketch en je hebt er een prachtige kaart mee gemaakt ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend, nog mooier als de vorige . Mooie materialen van MFT. Maar gaan sparen.... Een fijne dag. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij kan toch zo goed werken met gemaakte schetsen hè, en je laatste twee kaartjes zijn echt prachtig!
    Het papier is ook zo mooi! keigaaf gedaan Ingrid!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig! Ik hou erg van deze felle kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtig allemaal Ingrid....kijk ik een paar dagen niet....lig ik gelijk een stuk achter bij je!
    Je hebt ondertussen prachtige kaartjes gemaakt.....ook de baby kaart is heel erg leuk!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heerlijk hè, om met MFT-spullen een kaartje te maken?! Bij mij is MFT ook zwaar favoriet ;) Gezellig, vrolijk kaartje is dit geworden. Daar wordt een jarige vast blij van.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke kaart is dit Ingrid, mooie sketch en prachtig papier.....TOP!!!

    groetjes en fijne zondag nog
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Ingrid,
    wat een leuke kaart is dit. Lekker vrolijk!
    EN de sketch is heel herkenbaar!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hele leuke kaart Ingrid, heel gezellig papier heb je gebruikt.

    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    Het zijn 2 prachtige kaarten geworden, knap dat je met de sketch dan zo'n leuke kaart kunt maken, complimenten, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtig kaartje Ingrid met een leuke schets! Mooi vrolijk papier is dit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hij is weer prachtig Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. heey ingrid,

    mooi kaartje is het geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Ingrid en je vorige kaart hea ik nog nieet gezien, is ook een lieffie. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Superleuke kaart Ingrid, je hebt de sketch weer top vertaald, enig papier is dat! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I love these papers!! Beautiful!!

    Crafty Hugs!
    Meredith

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.