Verjaardag

Vandaag gaat bij Knutsels & Kadootjes een nieuwe challenge van start.
Deze keer is de uitdaging om een mannenkaart te maken tav een schets die ik heb gemaakt. 
Dit is de schets: 

En dit is de uitwerking die ik heb gemaakt. 
Ik heb als basis en ecru achtige kleur gebruikt, daarop een stempel van Kaiserkraft, het is een soort latjes wat je ziet, vind ik wel bij mannen passen, twee fishtails uit DP en een ster ook uit DP, op de ster heb ik een knoopje bevestigd gestanst uit DP met een touwtje erdoor, als laatste de drie kleine sterretjes uit de DP, het DP is van Authentique, en is rood-wit-blauw en bestaat uit mannendessins. 
De stempel onderop is ook een stoere uitvoering, alle malletjes zijn van MFT en ook de tekststempel is er van. 
Doen jullie ook weer mee met deze leuke uitdaging, er is zeker weer wat leuks mee te winnen, gaan jullie ook mee kijken wat de rest van mijn DT-leden er van gemaakt hebben? 

Bedankt voor het langs komen en je reactie en tot snel weer. 

Reacties

  1. Mijn complimenten, wat een leuke kaart is dit zeg. Het gebruik van materiaal, de stempels. Jij gaat steeds mooiere kaarten maken. Ik ga even een kijkje nemen. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me helemaal aan bij Nelleke!! Gaaf gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi je inspiratiekaartje Ingrid...leuke sketch ook....daar ga ik ook mee aan de slag...de 10e is mijn zwager jarig...en ik werk graag mee sketches....dussss bedankt voor de tip...

    groetjes en fijne zondag....
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super stoere kaart! De sketch vind ik ook errug gaaf. Keep up the good work.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    jouw bijdrage had ik al gezien en ik vind hem echt heel gaaf. Knap van jou vind ik dat je zo goed door een sketch heen kunt kijken. Je maakt er dan iets heel origineels van. Mooie kleuren heb je gebruikt. Ben je nu uit de nachtdienst? Ik heb de hele week bereikbare van 17 tot 7 uur...en volgend weekend een nacht een collega inwerken.
    Je sketch is trouwens heel leuk om mee te werken!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. G E W E L D I G!! Wat een ongelofelijk gaaf mannen kaartje zeg! erg leuk ook deze sketch

    Nog een fijne zondag
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Super, maar dat wist je al. Net als GerJanne zegt....mooie sketch om mee te werken. Ga er nog een reminder mee maken.
    Kom je ook even kijken op www.CreaLoetje.blogspot.com? Ik heb een blog gemaakt naast de Challengeblog. Is wat overzichterlijker....
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supercoole uitwerking van de sketch Ingrid, helemaal perfect voor een man!
    De beste wensen voor 2014!! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  9. heey ingrid,

    het is een mooie kaart geworden!!!

    groetjes femke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ik vind hem geweldig Ingrid! Een onwijs gave mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Super..wat een leuke mannenkaart, knap hoe je de sketch uitgewerkt hebt, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. een superleuke,, stoere kaart ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie schets heb je gemaakt en je kaartje is ook erg mooi.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke sketch en wat een stoere kaart! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.