Thanks- CAS kaartje

Zoals ik gisteren al zei, heb ik een CAS kaartje voor jullie om te laten zien.
Ik heb dit kaartje zondag nog gemaakt voor de coach bij ons op het werk, zij heeft ons team het afgelopen half jaar gecoacht, ja dat bestaat ook al, en ik moet zeggen dat het bij ons in het team,heel goed gewerkt heeft. Maar helaas we waren nog met allerlei dingen bezig om dat te verbeteren en nu heeft ze een ander baan gekregen, ze gaat weg bij onze organisatie, en gaat elders werken. Gisteren was het tijd om even afscheid van haar te nemen, en ik ben daar met een paar collega's naar toe gegaan, met een kaartje en een bon, mooi ingepakt, met een labeltje er aan. 
Het kaartje laat ik jullie zien. 
Het is gemaakt tav een schets bij Crazy for Cas, ik heb eerst een achtergrond stukje gestempelt is een ijsblauwe matte kleur, daarna een strookje DP gesneden en de randen gescheurd, en de scalloped border gemaakt van DP, de border is van MFT, twee knoopjes, en de tekst gestempelt en uitgeknipt. 
Hieronder zie je de schets. 
Deze kaart doet mee bij: crazy for cas-challenge#36-schets
Ik wens jullie een fijne dag toe, en morgen is het de laatste woensdag van de maand Januari, dus tijd voor het kleurenkaart team!


Reacties

  1. Ja, je sketch ken ik gelijk hoor. Mooi hoe je die gemaakt hebt en zeker ook de kleurtjes. Ik vroeg mij af over de chevrons op je kaart: is dat een mal, om dat zo mooi te knippen lijkt me erg lastig. Een fijne dag nog, kaartje voor morgen al klaar? groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer 'n heel leuk CAS-kaartje Ingrid! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje, daar was ze vast blij mee.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is echt te gek mooi. Ik heb de scetch al een hele tijd op mijn tafel liggen en weet er nog niet goed raad mee.
    maar dit is mooi.
    Bedankt nog voor de tip over de Derwentpotloden, helaas vind ik ze toch te duur. Ach, ik heb er een stuk of 20 nog niet dus ik doe het maar met wat ik heb.
    Fijne dag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave uitwerking van de sketch. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid
    Super leuk kaartje heb je met de sketch gemaakt .
    ook je kaart hieronder heb je weer erg mooi gedaan .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Ingrid,
    Mooie chevrons op je kaart!!! Hele leuke kaart voor je ex collega...
    Fijne dag en lieve groetjes van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave kaart voor je coach! Knappe uitwerking van de schets. Jammer dat ze weggaat, maar jullie hebben er al wel veel van geleerd zo te lezen.
    Ook in het onderwijs wordt er gecoacht, maar niet zozeer een team, tenzij gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de afgelopen dagen weer niet stil gezeten zie ik. Alle kaarten zijn weer prachtig. Heel mooi gedaan allemaal.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Ingrid, Vanalles op je kaart gebruikt en toch CAS gebleven, knap hoor. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Knap gedaan! ik vind ze zo mooi deze kaarten maar krijg het niet gedaan.....Heeeeeel soms.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Ingrid....een rustig lief kaartje!

    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Altijd jammer als iemand weggaat waar je nog veel van kunt leren. Je hebt echt een hele gave kaart voor haar gemaakt. De schets is een echte uitdaging en jouw uitwerking meer dan geslaagd.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid,
    Wat een prachtig CASkaartjes...zo mooi gecombineerd allemaal....leuke sketch is dat....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je een mooie uitwerking met de sketch gemaakt! Fijn dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige uitwerking van de sketch, heel mooi gedaan. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Schitterende uitwerking van de sketch leuk dat je meedoet bij crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hier had ik dus al een uitgebreide reactie op gegeven. Via mn telefoon, maar helaas plaatsen ging hm niet worden. Deze uitwerking vind ik nl. Super. Echt onwijs mooi gedaan! Winnaar?

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.