Kleurenkaart team

Zoals ik gisteren al aan gaf is het vandaag de laatste woensdag van de maand, dus tijd voor het kleurenkaart team bij:
Erg leuk om mee te doen, ga ook eens kijken bij haar en wie weet.....
De kleuren deze keer zijn een beetje mosgroen met rose tinten, nou een uitdaging is dit wel voor mij. 
De achtergrond is een stempel van Kaiserkraft in een donker olijfkleur gestempelt, een scalloped randje in mosgroen, twee kleuren stip tapejes, en het dia raampje met daarin een bloemetje ook in rose. Hieronder zie je de kleuren: 
Verder heb ik de kaart gemaakt aan de hand van een schets bij Less is More zie onderstaand schets.



Deze kaart doet mee bij: Less is moren- week#156-volgens schets
Gaan jullie mee kijken naar wat de anderen gemaakt hebben, bij Martina op het blog vindt je de lijst met namen. 
Ik wens jullie nog een fijne dag, en bedankt voor het langs komen, en het achter laten van je reactie, erg leuk hoor, dat is echt genieten!.  

Reacties

  1. Gaaf kaartje Ingrid, kan tenminste voor vele doeleinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en de schets gebruikt hiervoor prachtig.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij hebt ook al zo'n mooi kaartje gemaakt voor het kleuren team,
    alles is weer heel mooi bij elkaar gezocht, en super weer eens een
    dia raampje te gebruiken Ingrid! Fijne dag en...........freubel ze!
    Lieve hobby groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ingrid 't is weer een topper! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, ben er weg van, echt een supergave kaart Ingrid! Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Heel mooi gedaan en goed bij de sketch gebleven. Groetjes marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Ingrid,

    Vind dit best een leuke kaart... Heb het zelf niet zo voor die Washi-tapejes maar je hebt ze wel stijlvol verwerkt! Top!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heeeeel mooi kaartje Ingrid ...wat komt dat allemaal mooi uit op je witte kaartje...leuke sketch is dat hé...
    Mijn kaartje voor LIM komt morgen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Ingrid,
    Ik vond het een moeilijke kleurencombi, dus deed ik deze keer niet mee, ik plak de washi-tapejes ook wel eens op karton, dan is het wat steviger en makkelijker om te verwerken, je kaart is echt keileuk..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hee wat een leuke kaart heb je gemaakt! Ik vind hem super!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige stijlvolle kaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterend kaart heb je gemaakt met de kleuren deze maand van het kleuren kaart team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel erg leuk gedaan Ingrid!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Niet te zien dat je qua kleuren een uitdaging had. Vind hem heel leuk geworden.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Uitdaging geslaagd, mooi de kleurencombinatie! Top kaartje.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie uitwerking van de schets! De kleurencombinatie vind ik ook een uitdaging (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kaartje is prachtige! Ik wil die sketch ook nog gaan gebruiken voor een kaartje! Lieve groetjes, Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat heb jij die schets gaaf uitgewerkt! Prachtig in deze, toch best lastige, kleuren.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Deze kaart vind ik echt super! Mooi die cirkels op de achtergrond. En de tape komt goed tot zijn recht.
    Groetjes Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een hele mooie kaart voor het KKT.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. dat heb je weer mooi voor elkaar ! mooi gemaakt ! top
    blij met je deelname, hopelijk ben je er volgende keer weer bij !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Je kaart is stijlvol en heel mooi
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuk kaartje Ingrid, die kleurencombi is je kennelijk toch heel goed afgegaan! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  24. This looks great fun!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nou Ingrid deze opdracht heb jij goed voor elkaar super kaartje.
    iefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Kei leuk kaartje! Het fotoframepje is heel geinig. Gave uitwerking van de sketch.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hele mooie kaart, leuk met die washi tape!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Schitterend Ingrid, ik vind je kaartje supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Als iets moeilijk is zoals nu met die kleurenuitdaging, vind ik ook hoor, ga ik over op CAS kaarten. En ik zie dat jij dat ook gedaan hebt. Hihi hetzelfde tape gebruikt zie ik... Mooi hoe je alles verwerkt hebt. De achtergrond stempel vind ik ook erg leuk zo en dat brengt mij weer op een idee om ze zelf te maken van foam. Toch eens mijn man lief aan kijken.... Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wow prachtig mooi gedaan zeg! Ik vind het prachtige kleuren, goed uitgevoerd zeg!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Superleuk!! Prachtige kleurencombi! Ga nu snel je andere creaties bekijken...staat weer heel wat op zag ik ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat een lief en eenvoudig kaartje! Heel erg mooi!!!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.