Jarig

Ik laat jullie vandaag weer een kaartje zien wat ik heb gemaakt aan de hand van een schets van Mojo Monday, erg leuke schetsen om mee te werken!
Ik heb hier als DP papier gebruikt: Fancy Pants- what a wonderful Day. Heel mooi fris papier, ideaal om een vrolijk verjaardagkaart mee te maken!.
Als basis is wit cardstock- daarop heb ik een wit stukje cardstock geembost, en daarna er met een hele zachtblauwe inkt overheen gegaan. De rest spreekt voor zich, de stempel en het hartje en de cirkel zijn van MFT, op het hartje een bloemetje van Scrap Unlimeted. 
Hieronder zie je de schets. 
Deze kaart doet mee bij: Mojo Monday- mojo329
Ik wens jullie nog een fijne zaterdag toe, ik kruip lekker mijn bedje in vandaag want ik heb nachtdienst. 
Maar morgen ben ik weer terug met een ander kaartje maar wel met hetzelfde papier gemaakt! 



Reacties

  1. een heel erg leuke, stoere kaart ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij gaat als een speer zeg. Leuk weer deze kaart, met de gekleurde embossing en verder wat er te zien is. Het hartje van kurk is ook prachtig. Slaap ze. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Slaap lekker en je kaartje is heel erg mooi.
    groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. En bedankt voo0r de tip wat betreft de Derwentpotloden. Ik ga zo even kijken op hun site.
    groetjes
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zo wat leuk en vrolijk iets wat echt bij een verjaardag past!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gaaf kaartje! heel leuk die twee! succes met je nachtdienst...............

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaarten heb je de afgelopen dagen toch gemaakt Ingrid, jemig meis, hoe krijg je het allemaal voor elkaar, met je drukke werk en dan ook nog zoveel gezelligs in elkaar freubelen, echt top!! Geniet van je weekend, groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Ira, bedankt voor je reactie, maar op dit moment werk ik bejoorlijk minder uren als ik normaal doe, door een bezuiniging moeten we in januari al onze plus uren inleveren, en dat aren er heel wat kan ik je zeggen, en verder werk ik jet eerste kwartaal ook nog lang niet mijn uren die ik nlrmaal werk! Vandaar dat ik eigenlijk een beetje gedwongen thuis zit, dus heb ik ook meer tijd om creatief bezig te zijn. Fijn weekend nog, groetjes Ingrid

      Verwijderen
  8. Een heel mooi kaartje weer Ingrid, super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf Ingrid! Leuk is de embossing met dat vleugje kleur. De invulling verder is lekker fris en natuurlijk een tikkie stoer! En wat Ira, zegt.. hoe krijg je het voor elkaar om zoveel te maken naast je drukke leven. Mij lukt het niet en ik werk maar drie dagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marjan, bedankt voor je reactie. Op dit moment werk ik niet zoveel uren als ik normaal doe, door een bezuiniging heb ik in januari al mijn plus uren in moeten leveren, en dat waren er heel wat, en ook ben ik in februari en maart veel minder aan het werk dan ik volgens mijn contract zou moeten werken. Dus zit ik een beetje noodgedwongen thuis, maar het is niet anders, dus heb ik ook veel meer tijd om te knutselen. Normaal gesproken zou ik er zeker geen tijd voor hebben om iedere dag iets te plaatsen. Fijn weekend nog, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een echt Ingrid kaartje! Erg mooi weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi verjaardagskaartje, leuk het hartje met bloemetje!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is deze weer vrolijk en gezellig ☺

    Een hele fijne zondag met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ook deze is weer superleuk! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.