Christmas in.....

Donderdag is het weer kerstkaartjes tijd hier op mijn blog.
Deze keer aan de hand van bepaalde kleuren, gezien bij Merry Mondayblog, het is de bedoeling dat je de kleuren rood, vanille, kraft en chocolade gebruikt met een lint, en dat op een kerstkaart. 
Eerst zie je mijn uitwerking: 
Het linker papier komt uit een kerstblokje van Eline Pellinkhof- het andere DP is van Dovecraft-traditional, de ijsster is uit vellum gehaald deze is van Nellie Snellen, en er zit een brad op van het Kruidvat. Het lint is van papermania samen met nog een twine draadje, wat pareltjes om het af te maken. De stempel merry christmas is ook van Dovecraft. En de basis is natuurliijk chocoladebruine cardstock en daarop een vanille kleurige cardstock.

en bij Yvonne- 52 weeks of Christmas. 
Verder wil ik Marleen hartelijk welkom heten op mijn blog als volger, leuk dat je er bent Marleen! 
Ik wens jullie nog een fijne dag toe, en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Prachtige kerstkaart Ingrid!
    Mooie warme kleuren heb je gebruikt.....heel erg leuk gedaan.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kerstkaart Ingrid, ik vind hem supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Mooie kleuren ook. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook bij jou is het donderdag kerstkaartemdag ;) Mooi is deze. Vind dat label met die fishtail onderkant erg gaaf.
    Fijne dag, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met schitternd papier, mooi gemaakt. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hoi
    Prachtige kerstkaart weer erg mooie kleurtjes zo bij elkaar .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk is jouw kerstkaartje weer Ingrid...mooie sketch en de kleurtjes zijn ook geweldig!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleurtjes. Kaartje is weer leuk!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk Ingrid, Kraft doet het toch altijd zo goed en de indeling en kleurencombinatie vind ik enig!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke kerstkaart Ingrid - super gedaan!

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kerstkaart, Heel mooi gedaan.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. helemaal mooi en geslaagd hoor !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. dit ziet er heel gaaf en mooi uit zo leuk met label en grote ster
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig Ingrid,
    ik vind dit zo'n mooie kaarten, ga hem vast een keer liften..het ziet er prachtig uit,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HEEL heel gaaf, Ingrid! Mooi zijn de warme tinten gecombineerd met het romige en dan de prachtige ster als blikvanger!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. superbe et élégante, c'est une réussite, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Beautiful card, I love the soft look and darling snowflake. Thank you for joining us for Merry Monday.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Pittig klein kaartje Ingrid....super kleuren combinatie!!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk gedaan Ingrid. Ik heb die bradjes ook nog liggen van het Kruidvat. Je brengt me weer op een ideetje. Hele mooie kleurtjes ook bijelkaar.
    Groetjes,
    Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi,

    Wat schitterend mooi gemaakt.

    Super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je bent de laatste vandaag. Ik zag je kaartje al tevoorschijn komen en vond hem gelijk al leuk. Ik heb de indruk dat deze niet zo heel groot is, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Welterusten. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. What a pretty snowflake, Ingrid! I love that tag and banner too! Great use of these colors! Thanks for sharing with us at Merry Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Just a beautiful card...I love the rustic country feel you've created! Fabulous! Thanks so much for playing with the Merry Monday challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.