Verjaardag

Vandaag is het twee jaar geleden dat bij Oma Dee, haar deuren opende. Ik bestel er vaker spulletjes via Internet. En ze heeft ook iedere maand een schetsuitdaging waar je aan mee kan doen, de schetsuitdaging heeft deze keer met het thema feest te maken uiteraard!
Ik heb de kaart gemaakt met spulletjes die ik ooit bij jaar heb gekocht, malletjes en stempel zijn van MFT. Zij verkoopt dit mooie merk. Normaal kijk ik er niet naar, maar nu ze twee jaar bestaat is dit wel een leuk gebaar. Miranda gefeliciteerd met je twee jarig bestaan, en ga zo door! 

Dit is de schets gemaakt door DT-lid Sandra. 
Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee- schetsuitdaging#10-feest
Ik wens jullie een fijne dag, en bedankt voor het langs komen. Morgen kom ik met iets nieuws! 
Tot morgen. 

Reacties

  1. Leuke uitwerking van de schets en ook nog geplaatst op de "verjaardag", goed idee

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart, heel mooi de uitwerking van de sketch , prachtige kaart, Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart! En inderdaad met de mooie MFT-Producten. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, mooie combinaties heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow wat mooi zeg, mooi hoe je de sketch hebt verwerkt en wat een prachtige mallen. Ik ben er ook mee bezig, bijna klaar maar totaal anders. Als het lukt komt die vandaag nog op het blog. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. Je vorige kaartje is ook heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Ingrid - supermooie uitwerking van de schets - heel mooi gedaan.

    groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi kaartje Ingrid leuke sketch .
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi kaartje Ingrid, hele leuke sketch en super afgewerkt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie uitwerking van de schets! Leuk dat je hem vandaag plaatst ;) bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Ingrid,
    wat een leuek uitwerking van de sketch. Ik herkende hem meteen. Mooi papier en en hele leuke bloem.
    Mijn kaartje is bij mijn nichtje en Peter zou een foto nemen....vergeten. Nu mijn nichtje maar vragen of ze er een foto van kan maken... hij is heel anders en vast geen kanshebber, maar wel een leukerdje met vrolijk papier...
    Wordt vervolgd dus...
    Groetjes vanuit de nachtdienst.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke en feestelijke kaart!!! De kleurtjes spreken mij wel aan!!!
    fijne zondag, groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk verhaaltje erbij en alle spulletjes van bij oma dee, super! Fijn dat je meedoet met de schetsuitdaging!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart Ingrid. En dankjewel voor je felicitatie.

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi deze kleurencombi! Tof dat je deze hebt gemaakt met alleen maar spullen uit de winkel. mooi geworden, en bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.