Trouwkaartje

Deze trouwkaart heb ik gemaakt voor de voorraad, zoals ik laatst al schreef heb ik er geen meer, ik jeb als voorbeeld de kaart van de liftchallenge gekozen, het papier is van fancypants en het is echt papier voor trouwkaarten, ik heb er het zwarte ribbelkarton bij gebruikt voor een stoerder effect, de hartjes zijn uit het papier, de ring van MD, en de letters van MFT. 


Hieronder zie je de voorbeeldkaart die gelift moet worden. 


Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge- challenge#53
Ik ga vannacht weer aan het werk, ik heb nog een paar leuke kaartjes gemaakt, ik ga ze zometeen in plannen zodat jullie mij niet te lang hoeven te missen! En als ik 's nachts even tijd heb kom ik bij jullie langs. Geniet van jullie weekend, en leuk dat je er weer was. Tot snel. 

Reacties

  1. Altijd handig om zulke mooie kaarten op voorraad te hebben. Hij is super.....
    Werk ze dit weekend. Wie weet heb je een beetje tijd over om te surfen.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf kaartje is het geworden Ingrid, werk ze vannacht! Gemma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel erg mooie en geslaagde kaart !
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en originele liftkaart!
    Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Wat heb je een schitterende lift gemaakt, mooi dat zwarte ribbelkarton, de rode strikken en de leuke tekst, mallen..toppie..
    Werk ze..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi ingrid
    nou top hoe je de kaart heb gelift ziet er heel romantisch uit
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwie! deze heb je wel ff super gaaf gelift zeg. Helemaal leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Ingrid,

    Je kaartje is heel geslaagd. super.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel! En heel gaaf! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een huwelijkskaart, leuk! Die hadden we nog niet voorbij zien komen! Erg mooi gedaan, fijn dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een stoere kaart is dit geworden, super met die harde kleuren. Bedankt voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.