Trouwkaart

Hartelijk welkom aan mijn nieuwe volger Giny en Hetty, leuk dat jullie hier zijn en hopelijk doe je ook nog wat inspiratie op.
Vandaag heb ik een trouwkaartje gemaakt voor mijn voorraad, want op een of andere manier vliegen die ook af en toe de deur uit, ik heb er nu geen meer, als ik nog tijd heb ga ik er vandaag nog eentje maken, in ieder geval deze heb ik al gemaakt. Ik zag in een blaadje van de kruidenier een heerlijke appeltaart staan, lekker om met dit weer de keuken in te duiken! 

Met dit kaartje heb ik weinig DP papier gebruikt, de tekst heb ik wel uit een blokje, live is simply, love deeply. De tekst ja is uit ribbelkarton, ook een hartje is hieruit, het lijstje weer, en de ringen ze 
zijn beide van MD, een kantje om het een beetje lief te maken. Een paar Sequins geven wat glitter 
aan het geheel, ook de basis van de kaart is een beetje parlemoerachtig papier. 

Ik wens jullie nog een fijne dag, en gezellig dat je hier was. 

Reacties

  1. Ondanks het romantische kadertje en de twee ringen is het toch echt een Ingrid-kaart, dus een tikkie stoer! Erg leuk, die ribkarton harten en het zwart. Gaaf kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje Ingrid, ik reageer net op je vorige kaartje........en gelijk plaats je alweer een kanjer van een kaart!!
    Leuk hoor dat lijstje!! Het kaartje is mooi, stoer en toch romantisch.
    Fijn weekeinde, groet Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaart is weer super Ingrid!
    Mooie neutrale kleurtjes heb je gebruikt....hou ik wel van!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi trouwkaartje Ingrid! Mooi weer met het lijstje erop, blijft idd leuk om te gebruiken!
    Ook de combi van zwart/wit en ribbelkarton is super en met het kantje en de bling bling krijgt het toch iets romantisch!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig trouwkaartje heb je gemaakt Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ingrid,
    en.... is de appeltaart gelukt?? Of bedoelde je dat je met een appeltaart de keuken in ging duiken?
    Ik heb pepernoten gebakken met onze jongste....gewoon voor de lekkerigheid.
    Je kaart is trouwens superleuk! Mooi met die framepjes.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een supermooie combinatie van zowel je gebruikte kleuren als de aankleding van je creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is weer leuk Ingrid helemaal een kaartje van jou hand. En was de appeltaart lekker? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. SuperGeweldigFantastisch. Kei tof hoe je alle details samen hebt gebracht.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi kaartje hoor. Bedankt voor je deelname aan cards en scrap.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige trouwkaart. Erg mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke trouwkaart!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.