Minnie kaartje

Hallo lieve volgers, ik heb vandaag weer een kaartje voor jullie wat ik met de thinlit van SU heb gemaakt, het is erg leuk om er mee te werken, en ik heb nog meer ideetjes gevonden op internet, dus ik ga het nog meer gebruiken. Ik ben gisteren begonnen met een serie kaartjes te maken van 10x10, ik vind dit toch zo'n leuk formaat, maar al een tijdje niet meer gemaakt, dus gewoon gaan zitten en papier voor de dag gehaald en begonnen lekker!!
Het onderstaande kaartje is gemaakt van DP van de action, toen ik de uitdaging zag bij Scr@pcards challengeblog, fantasy, moest ik meteen aan minnie en mickey denken, het is al een oud blokje maar er zitten hele leuke papiertjes in en leuke afbeeldingen. Zien jullie ook dat ik de hartjes kant, op zijn kop het uitgestanst??? 


En dit is de binnenkant zeg maar, gewoon voor mijn voorraadje, voor als er eens een lief meisje jarig is!


Ik wil Sannie welkom heten als volger op mijn blog, leuk dat je hier bent, ik hoop dat je inspiratie kan halen uit mijn kaarten. 
Ik ga vandaag nog verder met mijn 10x10 kaartjes, ik wens jullie nog een fijne zondag, en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Wat een scheetje en zo'n leuk modelletje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk he, deze mal ! super resultaat altijd, heeft niet veel nodig om een leuk kaartje te worden ! mooi gedaan
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en zoet kaartje!
    Ik heb inderdaad de profielfoto zelf getekend. :)

    Groetjes Dinette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ach....wat een lieve kaart heb je gemaakt!

    Fijne zondag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke meidenkaart, wat kun je veel kanten op met dit model.
    Ja en die surprises laat ik pas zien als Sint geweest is :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Ingrid, heel erg leuk!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk kaartje en dat de hartjes op de kop staan vind ik niet eens heel storend. Kan een keer gebeuren.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve meidenkaart en leuk model. De haartjes op zijn kop valt eigenlijk niet zo op:)
    groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk en lief kaartje, zo leuk om te zien. Ook je liftkaart is mooi geworden.
    Wat maakt iedereen dat verschillende kaarten he? Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een echte meisjeskaart, leuk hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje, ik heb dat blokje ook nog ergens liggen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid,
    Wat een schatje, mooi papier, was het opzet om het hartjespapier op zijn kop te gebruiken??, lief plaatje, mooie stempel een schatje,liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is leuk hoor....met dit papier heb ik ook heel veel gewerkt....Ik ben gek op Minnie.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje !!!
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    ja ik zag het meteen dat het papier op de kop stond. Was dat bewust of per ongeluk? Bij mij zou dat helemaal per ongeluk kunnen gebeuren...Het model is in elk geval enig en Minnie doet het nog steeds goed bij meisjes van alle leeftijden....
    Het is een lief kaartje! Tot nu toe heb ik een rustig nachtje. Ik hoop dat ik morgenochtend goed kan slapen. Darna weer 4 dagen naar school.....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een scheetje en zo'n mooi modelletje! Hele leuke meidenkaart,hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk kaartje!! Leuke stans is dat :-) En je liftkaartje hieronder is ook echt heel goed gelukt!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He, wat een bekend papier! Heb het toen ook gekocht, maar ben er bijna door. Vond het lief papier.
    Leuk kaartje heb je er mee gemaakt. Zou mij ook gebeuren, die hartjes op zijn kop. En er dan achter komen als het kaartje al klaar is.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel mooi en lief kaartje van Minnie Mousse Berlinde ...een schattig meisjeskaartje....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihi, leuk papier ;o). Je kaartje is super leuk geworden. Dat de hartjes op z'n kop staan is helemaal zo gek nog niet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schattig kaartje.
    Heel erg mooi en leuk gemaakt.

    Bedankt voor het mee doen aan de Challenge Fantasy/Sprookje bij Scrap Cards Challenge Blog.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.