Kleurenpallet

En zijn jullie me al een beetje moe, ik vind het gewoon leuk om aan allerlei uitdagingen mee te doen, het is gewoon dat je steeds weer wat anders moet verzinnen, ik vind het heel leuk om die uitdaging steeds aan te gaan, ik verwacht ook niet van jullie dat jullie iedere keer reageren op mijn post, als je tijd en zin heb, kom lekker langs anders is het ook prima hoor!
Vandaag is een kaartje aan de hand van drie kleuren bij SU- perchallenge, ik heb geprobeerd om de drie kleuren terug te laten komen. 
Op de kaart is gemat met een blauw/groene kleur, daarop wit met een opengewerkte dot ramdje, daarop iets lichter groen papier met diagonale strepen, zelf gesneden, de veertjes zijn grijs diagonaal uit een stans, het veertje links is ook een stans dit is dezelfde kleur als de achtergrond, de vlinder is eerst op grijs en daarna nog eens op vellum gestanst, en plakparels van de Action, in het touwtje komen de kleuren ook weer terug. 

Foto van dichterbij.
 Hieronder zie je het kleurenpallet. 

Ik wens jullie nog een fijne dag toe. 

Reacties

  1. Mooi hoor dat kaartje met die pluimen

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig en fris kaartje en die veertjes stans is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. nou jij word misschien moe van het vele werk maar ikke niet hoor om te kijken naar je prachtige creaties
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe verzin je het steeds, gaaf gedaan. Het is inderdaad ook zo leuk om met uitdagingen mee te doen, dat daagt jezelf iedere keer weer uit. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi!! Je hebt de kleuren van de challenge exact getroffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje en ik vind ook dat de kleuren echt precies overeenkomen. Knap dat je aan al die challenges mee doet, ik merk dat ik toch liever in mn comfort zone blijf zitten Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind hem goed geslaagd, ik hou wel van uitdagingen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Knap, dat je voor elke challenge een ander kaartje maakt. Ik ben je nog niet moe hoor ;o). Deze is weer om in te lijsten. Super leuk gemaakt. Suc-6 met de challenge.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is leuk gedaan Ingrid!
    Heel apart vind ik het blad wat je hebt gebruikt.

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid,
    Ik vind dit zo knap om met de 3 kleuren uit het palet, dan zo'n leuke kaart te maken, de veren zijn prachtig..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi, de kleuren komen goed terug op je kaart!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk is dit! Mooie kleuren inderdaad en heel leuk opgemaakt. Eigenlijk jammer dat de leuke stipjes op de achtergrond nu zo verborgen zijn... ik vind ze leuk. En lekker toch dat je zo op dreef bent, gewoon blijven posten. Ik zie van alles, maar reageren op alles lukt inderdaad niet. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het is een prachtig kaartje....De kleuren precies volgens opdracht gebruikt...heel leuk die verenstans....

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Ingrid,
    nee hoor, ik ben je nog niet moe! Ik word wel eens moe van mezelf dat ik overal op reageer. Maar ja, het is voor iedereen leuk te lezen hoe zijn/haar kaartje gevonden wordt. En soms ook gewoon even leuk om contact via de blogs te hebben toch?
    Jouw kaartje is heel leuk!! Origineel zo met die veren.
    Ben je nu uit de nachtdienst? Geniet dan maar lekker van je verdiende vrije dagen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. is zeker een super gaaf kaartje geworden met die veertjes.
    dank je wel voor het meedoen aan de SU-per Challenge.
    Gr. Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk kaartje is dit geworden, ik vind de veertjes in combinatie met de vlinder helemaal leuk. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een gaaf kaartje!! En leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Vind hem heel mooi hoor! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges!
    A.s. zaterdag maken we de top 3 bekend op het blog! Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.