Kleurenkaart

Vandaag al weer de laatste woensdag van November, is het bij Martina weer tijd voor het kleurenkaart team. Deze keer is het een hele moeilijke kleurenkeuze geworden namelijk de kleuren paars/lila/geel. Nou zijn dat kleuren die je bij mij echt niet zal tegen komen, des te meer een reden om mee te doen en de uitdaging aan te gaan. 

Ik ben op zoek gegaan naar blokjes ooit heel lang geleden gekocht en daar zat paars nog tussen. Volgens mij is het van de action of kruidvat. De basis heb ik ook paars gehouden, ik heb een schets gebruikt van pinterest. 
Het witte achtergrond stukje is eerst geembost en toen uitgesneden, de tekst is met embossingpoeder bewerkt en verhit. Lastig zeg om met dit weer goede foto's te maken. 
Gaan jullie mee kijken bij Martina wie er allemaal mee doet? kaartjes van Martina- kleurenkaartteam
Fijne dag, vandaag, morgen kom ik weer terug met een kerstkaart. 

Reacties

  1. Haha, ik was heel benieuwd wat jij er van gemaakt had...Lastige kleuren vond ik, door de stiksteekjes wordt het geheel wat speelser. Kun je daarachter ook nog een label instoppen?
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg leuke kaart en zeker de stiksteekjes staan er prachtig op!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje Ingrid...Ja we hebben allemaal diep moeten zoeken naar de goede kleurtjes...Maar deze is prachtig!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart,leuk met de stiksels.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    De kleuren komen nu heel anders over, volgens mij, ik heb daar ook last van, je hebt een gave kaart gemaakt, leuk sketch, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd handig he die sketches van Pinterest. Leuk is hij geworden!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi,
    Wat een mooie kaart voor het kleurenkaartteam met lila en geel. Ik vond het echt een uitdaging. Dit is weer een mooi geheel. Leuke sketch, ga ik onthouden.
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart,en prachtige kleuren.

    Groeten Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Ingrid,

    Wat een vrolijke kaart maakte je!
    Toch super wat een verschillende kaarten er allemaal gemaakt zijn in dezelfde kleurencombinatie...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk en vrolijk kaartje Ingrid! Leuk gedaan!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja, inderdaad een heel erg leuke kaart! Moeilijke kleurtjes, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geweldig leuk kaartje! Ik vond de kleuren helemaal niks, maar toch vind ik de resultaten erg mooi allemaal.
    Fijne avond, groetjes Mariken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Ingrid
    Ja wat een vreselijke kleuren hè .....ha ha .
    Maar ik vind dat het je goed gelukt is hoor .
    Een erg mooie kaart weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,

    Wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt, wauw!

    Groetjes Lisanne
    http://cardsbylies.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kaart, mooie sketch heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik herken de sketch van pinterest Ingrid, je hebt er een leuke kaart van gemaakt. En inderdaad geen gemakkelijke kleuren!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat leuk gemaakt ! mooi gedaan
    blij met je deelname en hopelijk ben je er de volgende keer weer bij,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kei leuk kaartje! De witte stikrandjes geven een hele mooie subtiele touche aan je creatie. Het waren wel lastige kleuren deze keer.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke kaart! Het witte stiksteekjes randje staat mooi en het geëmbosste tekststempel is een blikvanger.
    Groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Ingrid,
    deze kaart is heel mooi. Grappig zo met dat halve rondje eruit...
    En de stiksteekjes in wit geven net even dat extra's.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.