Jubileum

Vandaag is het 12 1/2 jaar geleden dat mijn collega in dienst kwam, ze heeft eerst nog ergens anders gewerkt maar wij werken toch al ruim tien jaar samen, tijd om haar te feliciteren met dit heugelijke feit, zij is geen type die in de belangstelling wil staan, ze heeft er heel lang over na moeten denken of ze het wel wou vieren, nu doet ze dat met een brunch, heel leuk, maar helaas ben ik dan aan het werk.
Ik vond het heel lastig om iets te maken, ik heb het eigenlijk vrij simpel gehouden in kleuren, uiteindelijk is de kaart goed gevuld, en hoop ik dat ze hem mooi vindt. 
Dit is de voorkant: 
Het labeltje is van de Hema, het lijstje van MD, hartjes dn pijltje van MFT, cijfers en stempels van Joy!
Dit is de achterkant ook helemaal beplakt.
Het lijstje en de veertjes en de cijfers komen weer terug. In het lijstje staat de naam van onze instelling waar wij voor werken. De vlinder en de border met gaatjes zij van MFT.
Zo is het geheel: 
Ik wens jullie nog een fijne dag, morgen weer iets anders! 

Reacties

  1. Nou, zeker te weten vindt ze deze mooi! Ik wel tenminste. Lekker vrolijk en tof dat de hele kaart versierd is!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hoi
    Ik vind het een super leuke kaart .
    weer een hoop leuks op te zien .
    Fijn weekend
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,

    Kei leuk kaartje. Heel mooi, Je collega zal er heel blij mee zijn.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is enig, daar is vast hartstikke blij mee Ingrid!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan! En wat een tijd alweer, ik mag in december werken terwijl het team en 12,5 jarig jubelarissen uit eten gaan, maarja, iemand moet de boel draaiende houden, en dit keer zijn wij dat. Next time... Fijn weekend! Groetjes Juud

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Wat leuk!!..je hebt de lijstjes heel leuk verwerkt, ik kreeg die een paar van iemand en dacht wat moet ik er mee, je brengt me op een idee..Je kaartje ziet er super, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt super goed gelukt! Dit kaartje is samen met de achterkant een mooi geheel geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaartje is heel mooi geworden,en volgens mij mag jij het volgende etentje wel mee!

    Groetjes Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Ingrid,
    Het is een geweldige kaart geworden,super !!!!!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Ingrid, ik had het voordeel vorige week weer 18 te worden, dus hobbyspul voor mijn verjaardag. Das de enige x per jaar dat ik er niet voor hoef te sparen. Maarja, maandelijks 18 worden loopt zo hard op ;-) Groetjes! ps ik vrees inderdaad voor iets roze....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart Ingrid, die vind je collega vast en zeker leuk!
    Zo leuk dat je voor- en achterkant versierd hebt, ik vind hem super!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel attent van je om zo'n fraaie kaart voor je collega te maken Ingrid, ze zal er wel zó nog 10 jaar aan willen plakken,
    aan de samenwerking met jou! Liefs, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje, niet teveel en toch alles erop en eraan

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt een schitterende kaart voor haar gemaakt Ingrid, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Echt een leuke jubileumkaart en lekker strak weer ik vind hem mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Ingrid, wat een enige kaart! Zo leuk de voor- en achterkant. Het frame is ook leuk en de naam en cijfers...echt gaaf.
    Die cijfers ga ik denk ik maar voor mijn verjaardag vragen. Komen zo vaak van pas. Vooral de 12 en een half....
    Groetjes en een fijn weekend...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw...Ingrid.....deze is leuk zeg!
    Heel erg mooi gedaan en dan loopt het ook nog door naar de achterkant....super!

    Groetjes en een fijn weekend,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel erg mooi hoor gave kleuren heb je gebruikt. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo'n kaartje moet je collega wel mooi vinden! Vind de kleurtjes ook erg mooi.
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaarten maak je!! Super!!
    Ik ben via via , hier terecht gekomen en heb genoten van alle moois.Ik graag terug , dus ben maar je volger geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaart Ingrid, en wat leuk dat de voor en achterkant doorlopen. Jammer dat jij niet mee kunt eten......maarja er moeten er natuurlijk ook zijn die de afdeling draaiende houden.
    Groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Kei goed gemaakt. Ook de cijfers doe doorlopen, 5-10-121/2 zijn heel goed gevonden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Erg gaaf is je kaart, ook de kleuren vind ik erg leuk! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw, wat een gave kaart, Ingrid. Heel erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. superleuk kaartje! heel persooonlijk! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Lekker vrolijk kaartje! Fijn dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Heel persoonlijk. Dat maakt deze leuke kaart zo bijzonder. Dank dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.