Jarig- liftchallenge

Ik moet nog een paar verjaardagskaarten maken, de onderstaande kaart is voor mijn schoonzusje ze is volgende week jarig. Ik heb het papier eens voor de dag gehaald wat ik al heel lang heb liggen en waar ik nog maar weinig mee heb gedaan. Ik heb denk ik het licht gezien met dit papier want ondertussen heb ik er nog twee kaarten meer mee gemaakt. Ik heb steeds als basis groen en grijs gebruikt en dat bevalt me beter, met dit kaartje is de basis groen, dit papier zat bij de kit van oktober.
Ik heb er een eigen draai aan gegeven, omdat ik het orgineel met de kleur zwart erg hard vond over komen. Het papier is van MME- indie chic Saffron.  De rest spreekt wel voor zich. 
Hieronder zie je de kaart die gelift moet worden. 
Deze kaart doet mee bij: Liftchallenge#54
Verder wil ik Yvonne nog welkom heten als volger van mijn blog, leuk dat je me hebt gevonden, ik kom ook eens bij jouw kijken Yvonne. 
Ik wens jullie nog een fijne avond, bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Wat is je kaart leuk geworden zeg!
    Misschien vanwege ''je eigen draai'' er aan te geven....heel erg leuk gedaan.
    Ik heb er ook nog een gemaakt vandaag....kan nog net!

    groetjes en een fijn weekend,
    diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijk kaartje is het geworden. Vind de kleurencombinatie erg leuk!
    Ben met de zelfde schets nu bezig, maar het vlot nog niet zo heel erg.
    Fijn weekend!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Ingrid,
    Mooi hoor..wat een leuk effect als je heel ander papier gebruikt, ik vind hem super..fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Ingrid, dat heb je mooi gedaan. En wat een leuk papier heb je gebruikt. Ik heb ook zoveel moois liggen. Af en toe moet je het door je handen laten gaan. Dan komen de ideeen vanzelf weer....
    Fijn weekend, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heel knap gelift van je...het licht hihihi was je goedgezind!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Ingrid,
    je kaart vind ik erg leuk! Mooie variatie op de originele liftkaart. Grappig met die labeltjes en de brads!
    Ik moet zondagnacht werken. Dus niet helemaal het weekend vrij. Maar dat geeft niet, ik weet mijn rooster vrij lang van te voren en dan hou je er gewoon rekening mee.
    Die stageplekken zijn erg lastig. En overal moet inderdaad bezuinigd. Als ik nu kijk naar wat er van ons team over is...schrikbarend weinig. De hele zorg wordt anders.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig liftkaartje Ingrid, juist leuk zoals je het uitgewerkt hebt...prachtig papier heb je gebruikt...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi lift kaartje en je hebt gelijk dat je er een eigen draai aan hebt gegeven.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt Ingrid, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, en wat een mooi papier. Ziet er supervrolijk uit. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Soms kun je dat zo hebben, papier dat al lang in de la ligt vindt ineens de juiste sketch. Een leuk en vrolijk resultaat!! Succes met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh da's echt een eigen draai en hij is maar wat leuk Ingrid!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een gave kaart met dat MME papier, blijft een warme lijn! Bedankt voor het meedoen met de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk gedaan. Ook de bannertjes staan er tof bij. Leuk dat je weer met ons meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is enig! Leuk en vrolijk en met een aparte touch door de banners. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja!!! Dit is echt een leukerd. Inderdaad veel leuker dan dat zwart van de voorbeeldkaart.
    En de oude papiertjes herontdekken komt vast en zeker door je prachtige heringerichtte hobbyruimte.
    Ik kom het volgende week allemaal bewonderen.

    Groetjes Ine S.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi ingrid
    nou je kaart ziet er geweldig geslaagd uit en erg vrolijk van kleur!
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hallo,
    zeer kleurrijke kaart, schitterend gedaan.
    Groetjes sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik krijg meteen goeie zin bij het zien van jouw kaartje. Eén en al vrolijkheid. Helemaal leuk!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.