Herfst

Vandaag laat ik jullie weer een CAS kaartje zien, ze zijn altijd leuk om te maken, maar makkelijk vind ik het niet altijd, de ene keer weet ik het meteen en de andere keer moet ik toch een paar dagen denken. Zo ook deze keer, de kaart moest de volgende ingrediënten hebben.
Nou zijn dit wel hele mooie herfst kleuren, maar dan heb je ze nog niet meteen op je kaart zitten hé! 

Ik heb de achtergrondstempel bewerkt met verschillende bruin,groen,oranje achtige tinten, deze is trouwens van Kaiserkraft, verder het blokje van Authentique gepakt met mooie herfst tinten, de eikenbladeren zijn met de slice gesneden, de rest van de bladeren zijn malletjes. De randen bewerkt met distress inkt. Touwtje met knoopje, de ene tekst is met een warme oranje kleur gestempelt en de andere tekst met bruin. 
Ik laat deze kaart mee doen met verschillende challenges, voor mij niet gebruikelijk om dat in een keer te doen, maar overal zie je herfst voorbij komen. 


Verder wil ik Milnie hartelijk welkom heten als volger, ik hoop dat je hier ook inspiratie op doet, ik ben je ondertussen ook al gaan volgen, zodat ik ook bij jouw kan kijken. 
Ik wens jullie nog een herfstachtige dag toe, om maar helemaal in het thema te blijven. 
Tot morgen, dan is het weer kersttijd. 




Reacties

  1. Wauw, even snel een reactie: wat gaaf! Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi ingrid
    nou jou missie is zeker prachtig geslaagd vind je kaart heel bijzonder herfstig en toch sjiek
    groetjes ,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauwie. Je hebt hier weer ff een super leuk kaartje gemaakt zeg. Leuk, leuk, leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergave kaart, Ingrid! Mooie achtergrond en je hebt die bladeren prachtig gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Ingrid!
    Echt HERFST!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Ingrid,
    Dat heb je echt prachtig gemaakt, leuk gedaan om de bladeren als -bosjes- op je kaart te plakken, super..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk kaartje is het geworden, ziet er super uit. Ik kan het niet zo hoor, dat cas. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi! Beetje kort, maar beetje moe na ritje Almere (primark)
    Maar super hoor :-)
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi cas kaartje en mooi hoe je die bladeren in groepjes hebt verdeeld.
    Liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een heel erg geslaagd herfstkaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee CAS is zeker niet altijd makkelijk, haha. Moeilijker zelfs dan veel mensen denken, denk ik zo. Maar dit kaartje is echt helemaal herfst. Prima uitvoering van de challenge. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Ingrid, je hebt een prachtige herfstkaart gemaakt, een hele mooie combi van bladeren en achtergrondstempel, dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards!!
    Groetjes Gerie DT lid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi gedaan met deze bladeren. Het is een leuke kaart geworden. Bedankt voor het meedoen bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg mooi hoor gaaf gedaan met die bladeren. Bedankt voor je deelname aan crazy for CAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige CAS kaart!
    Leuk dat je mee doet met de challenge van De Creatieve Zebra.
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat je mee doet met de Crealing herfstkleuren challenge. Wat een mooi kaartje zeg.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.