Christmas in....


Vandaag donderdag, is het weer tijd voor een kerstkaartje.
Deze keer heb ik het idee van pinterest gehaald, ik heb vorig jaar van een collega eens twee boekjes gekregen met vellum wat bedrukt is en in kerstsfeer, zij wist niet goed wat ze er mee moest, dus kreeg ik het, in eerste instantie had ik ook zoiets van ik weet het niet goed, maar nu heb ik het al een paar keer gebruikt. 

De basis is kraft, de ijsbloemen en sterren zijn gestempelt met witte inkt, stempels van het kruidvat. 
Daarop een vierkantje waar ik fijne feestdagen heb gestempelt, daarover heen het vellum wat bedrukt is met muzieknoten in een goudkleur. Het twintouwtje loopt er nog onder door, en als laatste heb ik drie kerstboompjes uit zwart-wit papier geknipt. 
Deze kaart doet mee bij Yvonne 52 weeks off. 
Fijne dag gewenst en bedankt voor het langs komen. 

Reacties

  1. Je hebt hier mooie kleuren gecombineerd met een gaaf
    afdrukje, top kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie combinaties heb je gemaakt op deze kaart, echt top

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel LEUK kerstkaartje Ingrid met bedrukt vellum.
    Hoe plak jij dat vast zodat je er niets van kunt zien?
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk kaartje, en zo zie je maar wat je toch nog met het vellum kunt doen ;) Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Ingrid,
    Wat een superleuke kaart en vellum, ik gebruik het graag, ook erg mooi met Frantage te bewerken,ik vind je kaartje erg leuk liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. erg leuk kaartje! ik had vroeger stapels van dat vellum, allemaal weggedaan........spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Ingrid - heel leuk gedaan met het vellum.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw....wat mooi!
    Een prachtige kaart....leuk gedaan met het vellum!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. zo dit is een hele aparte en prachtige kaart zo met de boompjes op de voorgrond
    groetjes,corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart zeg. Eigenlijk is het gebruik van materialen zo eenvoudig, met een leuk effect. Dat paarse papier van gisteren is denk ik van de wibra. Ik heb het ook en toevallig ook op het bureau liggen om te gebruiken (misschien) Nu even wat rustig aan met freubelen, drukke dagen/week gehad. Maar komt wel weer. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat is een super mooi kerstkaartje Ingrid heel mooi gedaan met het vellum ...het geeft een heel mooi effect en dan die zwarte boompjes op de voorgrond...SCHIITTEREND!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk met dat vellum en die zwarte boompjes er voor!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kerstkaartje Ingrid, heel mooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Ingrid,
    wat een gaaf kaartje zeg! Dat vellum is echt mooi verwerkt en de boompjes zijn ook gaaf.
    Zag op FB al weer wat moois van jouw hand.....ik heb het nogal druk, dus weet niet wanneer ik eraan toe kom.
    Zondagnacht weer een nachtje werken.
    Het houdt me van de straat

    Groetjes,
    gerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi! leuk effect dat vellum, erg gaaf vind ik je touw en je boompjes! Mooie stoere kerstkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kerstkaart. Erg leuk detail die tekst achter het vellum.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.