Christmas in.....

Gisteren heb ik nog in de keuken doorgebracht met het bakken van een appeltaart, dit was een omgekeerde appeltaart, dus het deeg zat bovenop, en de appels met caramel onderin, ik vond het heerlijk geworden, maar hier in huis, zoals meestal bij iets anders, vonden ze het wat minder. Toch hebben ze regelmatig pech, en probeer ik zo af en toe eens wat anders uit, hi hi. Ik ben niet meer aan knutselen toe gekomen. Maar dat ga ik vandaag weer goed maken. Vandaag een kerskaartje met Marianne Design artikelen, voor de bingo challenge, die nog loopt. 


Ik kan de bingo kaart niet kopiëren, dus beschrijf ik even wat ik heb gebruikt: 
Collectables: 


Plaatjes is het uiltje van vorig jaar, enkel uitgeknipt. 
De stempels zijn ook van vorig jaar, 
Lintje heb ik bovenaan het envelopje gemaakt, daarbij een charm die staat ook op de bingokaart.
De kerstbloem is het enige artikel wat niet van Marianne Design is, er moest wel een bloem bij. 
En de laatste rij heb ik gekozen voor kerst. 

Ik wens jullie nog een fijne zondag, ik duik dadelijk nog even mijn knutselkamer in, hier schijnt wel het zonnetje. Gezellig dat je hier was. 



Reacties

  1. Mmm, hier zijn ze dol op die appeltaart! Misschien gaan ze er bij jou ook wel aan wennen en van houden ;).
    Je kaartje is weer leuk geworden!
    groetjes, Bernadet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, jou verhaal kan mijn verhaal zijn. Ja soms maar gewoon doen hé?
    Mooie kaart is dit zeg, ben er ook mee bezig geweest en daarop erg aan het zwoegen geweest, wou helemaal niet lukken.
    groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Herkenbaar, ook ik probeer allerlei recepten uit en soms zijn het blijvertjes en soms valt het tegen. Mmmm klinkt lekker de omgekeerde appeltaart met karamel! Leuk kerstkaart heb je gemaakt!


    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, lijkt mij lekker juist! Een soort tarte Tatin, toch? Gewoon doorgaan met af en toe iets anders. Je kaart met de MD spulletjes is helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk kaartje. Lekker kersterig, en ook de bloem met vellum is erg leuk geworden. Lekker hoor, Tarte Tatin, ze weten niet wat lekker is joh, gewoon lekker doorgaan met dingen anders doen. Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jummie jouw tarte tatin dus laat je familie maar zeuren Ingrid, is gewoolon mega lekker!! Je uiltjeskaart is ook super maar ja ...ik kan moeilijk iets anders beweren over deze beestjes en het leuke papier hihihi!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Ingrid, ik moet nog beginnen, maar eerst maar even inspiratie opdoen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Ingrid,
    Superleuk kaartje weer en.....een tarte tatin kun je altijd meenemen naar het werk, wij eten gewoon alles op MMMMM.

    Groetjes Ine.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart weer Ingrid!
    En nog veel knutselplezier vandaag!

    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Er gaat niets boven een lekkere appeltaart, of het nou de oud Hollandse variant is of de moderne, omgekeerde variant. Toevallig woon ik ook in midden-Limburg, dus als er nog eens wat geproefd moet worden.... ;o) (geintje moet kunnen). Je hebt ook wel weer een erg leuk kaartje gemaakt zeg. Lekker vrolijk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hoi ingrid
    je moet maar denken als de andere niet zo blij zijn met jou appeltaart dan kan jij er extra veel van smullen,haha en je kaart ziet er erg mooi uit
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk, vrolijk kaartje. En dat probleem met het kopiëren van de bingo kaart had ik ook.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel leuk, dit kaartje! Mooi dat je zo consequent bent in de kleuren rood en lichtblauw in deze kaart.
    Lekker en leuk om eens even wat anders dan anders te proberen. Dat is dan jammer voor de rest, vind ik ook.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid ..
    Afgelopen week ook al bij je blog langs geweest bij het zwart-rood kaartje...en nu via Nelleke( farmerblog) zag ik weer je naam ...
    Nu ik weer hier ben, ga ik je volgen, zodat ik ook wat gemakkelijker langs kan komen...
    Deze kaart is ook weer prachtig, leuk dat uiltje en ook dat envelopje is heel mooi gedaan!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kerstkaartje en heel mooi opgewerkt allemaal met heerlijke kerst kleuren !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal top kaartje die voldoet aan de bingo.
    Gezellig dat je meedoet aan onze challenge

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klinkt heerlijk je omgekeerde appeltaart! Ook een mooi kaartje! Leuk dat je meedoet met de MDbingochallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Erg leuk kaartje.
    Leuk dat je met ons meedoet.

    Mieke, MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schitterende crea heb je gemaakt en wat leuk dat je meedoet met onze chellenge Ingrid.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.