Jarig



Vandaag een kaartje voor een lieve medeblogger Antoinnette, ze is bijna jarig en heeft een candy omdat haar blog ook bijna 1 jaar bestaat, kijk even in mijn sidebar voor de link.
Ze heeft het ondertussen omtvangen, en ik moet het bijna plaatsen omdat de challenge Bij Oma Dee bijna is afgelopen. Ik heb het idee van de kaart over genomen van Cornelie, het DT lid, verder een eigen uitwerking eraan gegeven, het papier is van Crate Paper- Meggie Holmes, de stempel van Different Colors, de drie knoopjes beelden de drie sterren op de schets uit. Eerst zien jullie mijnt uitwerking dan de schets. 

De kaart dicht, en zo is de kaart open. 


Hieronder zie je de schets: 



Deze kaart doet mee bij: Bij Oma Dee- schetsuitdaging#9
Fijne dag verder en leuk dat je langs bent geweest. 

Reacties

Hoi Ingrid,

Supermooi kaartje. Frisse kleuren en heel leuk gedaan.

grtjs
Claudia
Nelleke zei…
Leuk zeg, ik heb er ook 1 klaar met die sketch, vind die van jou erg mooi. Groetjes, Nelleke
Miranda V zei…
Ik vind je kaart heel leuk geworden!
Hahahaa... Dankjewel voor je mooie kaart.hoor! Hij staat al lekker te pronken bovenop de tv!!!
Misseke zei…
Prachtige kaart Ingrid - heel leuk gedaan.

Groetjes,
Misseke
Jacqueline zei…
Goede morgen Ingrid, erg leuk gedaan zeg. Weer eens wat anders dan een normale vierkante/rechthoekige kaart. Leuk dat je dit met ons wilde delen.
Groetjes, Jacqueline
Sabine zei…
Leuke kaart, mooi papier ook. Liefs Sabine
Irene zei…
Heerlijk vrolijk met die kleurtjes en leuk modelletje Ingrid!!

xx Irene
Marjan zei…
Hij is leuk, Ingrid!!
Mary zei…
Leuk hoor!! Mooie papiertjes ook.
Fijne avond, groetjes Mary
Cornelie zei…
Tof gedaan! Mooie papiertjes gecombineerd! Heel tof vind ik h'm!
Fijn dat je meedoet bij Oma Dee!
Marijke zei…
Heel mooi en prachtige papiertjes zijn dit!!

Groetjes,
Marijke
Berlinde zei…
Wat een superleuk kaartje weer Ingrid, tof modelletje en erg mooi papier!
Lieve groetjes, Berlinde
Unknown zei…
Wat een leuk modelletje, zo met dat fishtailtje ertussen. Gaaf papier ook. Gezellig dat je meedoet met onze schetsuitdaging.

Groetjes,
Miranda
Leukleukleuk! Wat een mooi vrolijk kaartje!
Renate zei…
Kei leuk gemaakt. Toppertje! Lekker vrolijk ook.

-xies- Renate.
Ans Gilbert zei…
Hoi Ingrid,
Ik vind je kaartje prachtig, leuke lift heb je gemaakt, mooie kleuren..heel erg mooi.,groetjes van Ans
Anita Meijer zei…
Een heel mooi kaartje heb je voor Antoinette gemaakt Ingrid, super.
Liefs van Anita
GerJanne zei…
Superleuk kaartje Ingrid! Ik vind het een vrolijke uitwerking. En leuk om te maken, he?
Vond ik wel.
Als jij nachtdienst hebt, kun je dan slapen? Ben je een bereikbare slaapdienst of moet je ook wakker zijn?
Groetjes,
GerJanne
Oh, deze heb ik gemist!!! Hij is super leuk zeg!!! Ga je ontwerp eens lenen :) X
Unknown zei…
Supergave kaart, heel mooi model en prachtig uitgewerkt! Groetjes, Ira
Ira’s Crea Corner
Sylvia zei…
Wauw!!! super leuk kaartje.

Groetjes Sylvia
Nadine zei…
Erg mooi! ik ben weg van het papier en ook je model vind ik heel leuk gedaan. Bedankt voor het meedoen aan de schetsuitdaging.
Paulien zei…
Heb al heel veel mooie kaartjes voorbij zien komen, allemaal heel leuk!
Had al een paar keer eerder bij je gekeken maar nog nooit een reactie achtergelaten *schaam*, sorry!
Ik zet je snel in mijn leeslijst, dan mis ik niets meer.
Prachtig kaartje! Deze ga ik onthouden :)
Bedankt voor al je leuke reacties!
Lfs Paulien