Wiebelkaartje - geboorte meisje

Vandaag heb ik weer een geboorte kaartje om te laten zien, nu eens een wiebelkaartje gemaakt. De stempel is ook weer van Eline, gekleurd met spectrum noir markers en gepaper pieced met papier van Hello Sweet baby, en van Elines winterhuis, de ticket heb ik eens gewonnen, bloemetje Marianne Design, kantje en lintje is van Eline's zomerhuis, ik had niet meteen in de gaten dat je maar zo weinig plaats op het wiebelkaartje hebt, maar je kunt natuurlijk de breedte en de hoogte in, het was even wennen, maar ik vind het wel een grappig kaartje geworden.

Ik wens julle nog een fijne dag. 

Reacties

  1. Leuk hoor je wiebelkaartje, meestal ga ik de hoogte in zodat je iets meer kunt plaatsen op je kaartje. Het is een schattig geheel.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi
    En nu een rosé baby kaartje .
    Erg lief weer en altijd leuk zo,n wiebelkaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. aaaah wat een dotje!
    Wij vinden hem geweldig!

    Liefs, de hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ingrid,
    Wat een geweldig leuke geboortekaart en een grappig model.
    Bedankt voor je deelnamen bij KIC
    Groetjes Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuk en vrolijk wiebelkaartje Ingrid! Heel lief gemaakt! Groetjes, Ira
    Ira’s Crea Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wat is dit een schatje zeg! Ook zo leuk, zo'n wiebelmodel.
    Ik vergeet het gewoon steeds.
    Lekker roze ook!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze wiebelkaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje! Niet te zoet, maar lekker stoer met die felle kleurtjes! Ook het kerstkaartje is erg leuk. (het papier van de Action heb ik ook, binnenkort ook maar eens aan de kerstkaartjes beginnen.) Groetjes, Natalie

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Wat leuk dat je hier bent. Wat leuk dat je een reactie achter laat. Ik lees het met veel plezier..Hartelijke groet, Ingrid.